Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Interfejs Diagnostyczny SEAT AUDI VW SKODA VAG OBD

20-01-2012, 13:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł      Najwyzsza cena licytacji: 59 zł     
Użytkownik marszx
numer aukcji: 2040436035
Miejscowość Poznań
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 101   
Koniec: 20-01-2012 13:00:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 1

 


Interfejs VAG OBDII / EOBD  KKL USB

Interfejs Diagnostyczny SEAT AUDI VW SKODA VAG OBD

Gratis!!! Płyta PROGRAM  PL ,  instrukcja, sterowniki, wskazówki i instrukcje jak diagnozować auto!!!



Interfejs diagnostyczny  OBDII / EOBD na USB VAG 409.1 do samochodów  grupy  VW/Audi do 2004r.  (VW, Audi, Skoda, Seat) +  Renault  Dacia  Nissan do 2007r. bez CAN  +  niektóre  modele  Fiat/Alfa/Lancia (tylko diagnostyka silnika) + Ford Galaxy
Interfejs   jest  alternatywą  dla  urządzenia  serwisowego  VAS.
Oba  skanery  posiadają  te  same  funkcje  i  pozwalają  na  kompleksową  diagnostykę  samochodu  (m.in. Silnik, ABS, Airbag, Radio, Navi, Moduł komfortu, itp)  
Interfejs  został  zaprojektowany  tak  aby  z  komputera  PC  lub  laptopa  uczynić  profesjonalne  narzędzia  diagnostyczne  pozwalające  na  kompleksową diagnostykę samochodu.
Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy  każdy komputer klasy Pentium lub laptop z portem USB.
Interfejs podłączany do komputera przez złącze USB, nie jest wymagany port RS232 COM.



Wszystkie VW od 1992r. do 2004r.

 

Przy pomocy tego interfejsu można przeprowadzić kompleksową diagnostykę samochodu, można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oczytać oraz wykasować błędy ze sterownika , podejrzeć parametry bieżące. Oprogramowanie pozwala:

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
  • kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
  • podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
  • adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
  • kodować piloty.


  • W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika ECU możliwe jest:



  • - odczytywanie  oczekujących  kodów  błędów  (DTC);
    odczytywanie  zarejestrowanych  kodów  błędów  (DTC);  kasowanie  kodów  oraz  kontrolki  "check engine" (MIL)

    - możliwość  zapisywania  odczytywanych  danych  do  pliku  w  celu  późniejszej analizy(logi)

    - diagnoza  elementów  wykonawczych  typu  przepustnice  zawory,  czujniki

    - dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
     
    - prędkość  obrotowa  silnika  (RPM)

    - obciążenie  (Calculated Load Value)
     
    - temperatura  płynu  chłodzącego (Coolant Temperature)

    - status układu paliwowego (Fuel System Status)
     
    - prędkość pojazdu (Vehicle Speed)
     
    - krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
     
    - długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
     
    - podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure)
     
    - kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance)
     
    - temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
     
    - przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate)
     
    - położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
     
    - wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
     
    - ciśnienie paliwa (Fuel Pressure)

    - sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli
    różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
    silnik równo pracował na biegu jałowym.

    - pomiary parametrów pojazdu.



  • Wszystkie Audi od 1988r. do 2004r.

 
 
 
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs powstał jako alternatywa dla oryginalnych urządzeń takich jak VAG 1551 VAG COM czy VAS. Koszt urządzenia są niewspółmiernie małe w porównaniu ze wspomnianymi a możliwości znacznie większe niż nawet KTS 5xx.
 
 

 

Oprogramowanie

Współpracuje z programami VAG do wersji 409-1, VWTool, GMTool, Polski VAG 4.9, MonoScan, FiatEcuScan, AlfaDiag i innymi kompatybilnymi z OBDII, obsługuje pojazdy grupy VW, Audi, Skoda, Seat, Renault



Do każdego interfejsu gratis płyta CD ze szczegółowymi instrukcjami jak przeprowadzać podstawowe czynności diagnostyczne i serwisowe takie jak adaptacje, kodowanie, programowanie, odczyt/kasowanie/interpretacja błędów sterownika, inspekcji, robienie tzw. logów dynamicznych i statycznych, i wiele innych materiałów pomocnych przy diagnozowaniu aut grupy  VW/AUDI/SEAT/SKODA
 

Zawartość dołączonej płyty:


 


Wszystkie Skody od 1996r. do 2005r.

 


PROGRAM VWtool w pełnej wersji po POLSKU
 

 

 


 



wszystkie Seaty od 1993r. do 2004r. 


+

http://www.diagnostic.com.pl/aukcje/renia_renata.jpg


Interfejs współpracuje również z programem DDT2000 do DIAGNOSTYKI RENAULT / DACIA / NISSAN


DDT2000





Przedmiotem sprzedaży jest interfejs diagnostyczny VAG KKL USB.
Dołączone instrukcje, wskazówki, poradniki oraz programy(na licencji GNU / GPL) nie są przedmiotem sprzedaży oraz nie naruszają praw autorskich.


Nie wiesz jaki interfejs wybrać? masz pytania? wątpliwości? Napisz maila odpowiemy na każde Twoje pytanie.


 
Interfejs Diagnostyczny SEAT AUDI VW SKODA VAG OBD

Dodano 2[zasłonięte]011-03 19:23
UWAGA!
w związku z wieloma pytaniami czym różni się taki interfejs za 59zł od np. takiego za 25 czy 30zł. Interfejs z tej aukcji to klasa AAA a nie tak jak u konkurencji klasy B. W przeciwieństwie do konkurencji wystawiamy także prawdziwe faktury VAT a nie fikcyjne wydruki bez pokrycia.