Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTEREJS Audi-Seat-Skoda-VW Diagnostyka 88-2004 PL

23-12-2014, 0:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł     
Użytkownik soczewkiiiii
numer aukcji: 4827763151
Miejscowość cala polska
Wyświetleń: 14   
Koniec: 23-12-2014 00:07:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

nowy--allegro
 

Profesjonalny interfejs
na problemy  z Autem
z grupy (Vw Audi-Seat-Skoda-Vw)
1988 do 2004

Czy zastanawiałeś się  ile  czasu i pieniędzy zmarnowałeś na diagnozę swojego samochodu w serwisie ?
Czy pamiętasz te sytuacje jak na ślepo oddawałeś auto do serwisu po czym doznawałeś oczopląsu widząc rachunek ?
Czy wiesz, że jednorazowe podłączenie auta do komputera  to koszt rzędu 150 zł do 300 zł ?




Przedmiotem aukcji jest interfejs diagnostyczny  USB do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Aud, Skoda, Seat)a
Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium z portem USB. Interfejs podłączany do komputera przez port USB, idealny do komputerów które nie posiadają portów
 COM. Jest wyposażony w diody sygnalizujące stan zasilania i transmisji.



Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552 VAG . Posiada 2 linie K (KKL) we wtyku OBD2
z diodami od zasilania i transmisji.
  Został wykonany na najlepszym dostępnym chipsecie FT231X. Zbudowany na specjalizowanych układach scalonych
 (drivery ISO) typowych
dla diagnostyki samochodowej zgodnych ze standardem ISO.Nasz interfejs ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.




 

Kontroler USB FT231X (najnowszy kontroler)

Kontroler komunikacji Specjalizowane układy scalone (drivery ISO)
Awaryjność Brak (praktycznie niezniszczalny)
Jakość (pasowność wtyku16 pin )
Idealnie pasuje do każdego gniazda
Rodzaj terminali we wtyku OBD2 Oryginalne Delphi
Diody LED 2 sztuki sygnalizuje stan zasilania oraz transmisji
Zastosowanie Profesjonalne
     


Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować na poziomie ASO wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie.

Interfejs do komputera jest podłączony poprzez port USB
linią K i L. Jest to autentyczny interfejs KKL sterowany multiplexerem
 - automatyczne przełączanie między K i L realizowane przez elektronikę w interfejsie co zapewnia pełną kompatybilność zarówno
z samochodami starszymi, jak i tymi od 2002 do 2004.

  Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
    * kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
    * inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
    * podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)
    * adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
    * programować immobilaizer
    * regulować stan licznika (cofnąć licznik)
    * przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning


!! Możesz nim diagnozować i naprawiać !!


    * Elektronika silnika
    * Automatyczna skrzynia biegów
    * Pompa diesla elektronika
    * Systemy hamowania Abs
    * Poduszki powietrzne Airbag i SRS
    * Klimatyzacja
    * Deska rozdzielcza
    * Wspomaganie elektryczne kierownicy
    * Immobileizer
    * Centralny zamek , alarm fabryczny
    * Moduł komfortu
    * Radio , systemy nawigacji , Telewizja
    * Elektryczne szyby
    * Nawigacja satelitarna
    * Szyberdach elektronika
    * Systemy dodatkowego ogrzewnia (typu webasto lub inne)
    * System pomocy przy parkowaniu
    * Regulacja zasiegu swiateł (Ksenony)


   
    

Interfejs jest profesjonalnym urządzeniem do diagnostyki elektroniki całego auta na ekranie laptopa lub urządzenia PDA

Najnowsza technologia montażu SMD



  • Elektronika silnika
  • Automatyczna skrzynia biegów
  • Pompa diesla elektronika
  • Systemy hamowania Abs
  • Poduszki powietrzne Airbag i SRS
  • Klimatyzacja
  • Deska rozdzielcza
  • Wspomaganie elektryczne kierownicy
  • Immobileizer
  • Centralny zamek , alarm fabryczny
  • Moduł komfortu
  • Radio , systemy nawigacji , Telewizja
  • Elektryczne szyby
  • Nawigacja satelitarna
  • Szyberdach elektronika
  • Systemy dodatkowego ogrzewnia (typu webasto lub inne)
  • System pomocy przy parkowaniu
  • Regulacja zasiegu swiateł (Ksenony)
  • Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie,

  • kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),
  • inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
  • adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
  • programować immobilaizer
  • regulować stan licznika (cofnąć licznik)


Działa  z Polskim Vag 2.5 -4.9 ,Vag com do 4.9 , Vcds Lite 1.1

tego interfejsy konkurencji nie potrafią


 

  

 



 Zestaw zawiera


  • Interfejs diagnostyczny USB 
  • Plyta CD (instrukcja w języku polskim , lokalizacja gniazd , opis kodów , materiały pomocnicze)
  • Gwarancja
  • Instrukcja
  •    



Działa z modelami

Audi do 2004
A3, S3, A4, S4, A6, S6, A8, S8, allroad, Cabriolet, Coupe, Q7, Quattro,
RS2, RS4, RS6, TT, V8 do 2004 r

Seat do 2004
Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Leon, Terra, Toledo 

Skoda do 2004
Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb 

Volkswagen do 2004
Bora, Buggy, Caddy, Corrado, Eos, Fox, Golf, Iltis, Jetta, Karmann
Ghia, Kafer, LT, Lupo, New Beetle, Passat, Phaeton, Polo, Sharan, T3,
T4, T5, Caravelle, Multivan, Shuttle, Taro, Touareg, Touran, Vento

 

 UWAGA
Kolor obudowy jest do wyboru, elektronika w środku jest taka sama 

WYMAGANIA SYSTEMOWE

  • Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
  • port USB w komputerza, laptopie, Pocket-PC (PDA)
  • Pojazd zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD
  • gniazdo OBD2 w samochodzie

Kopiowanie opisów i zdjęć surowo zabronione ©SOCZEWKIIIII

Wszystkie nasze skanery diagnostyczne są oryginalne oraz przeszły cała kontrole jakościową względem znaku CE oraz 
RoHs Compliant przez Urząd Celny w Polsce ( który zajmuje się naliczanie podatku oraz sprawdzanie oryginalności towaru Importowanego do Polski) Dołonczone Oprogramowanie zawiera materiały naszego autorstwa lub jest obiete

GNU General Public License

 

 

soczewkiiiii
© UltraPanel