Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTERACTIVE DESIGN: An Introduction to the Theory

19-02-2014, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 159 zł     
Użytkownik Brecko
numer aukcji: 3904679799
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-02-2014 21:31:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

INTERACTIVE DESIGN: An Introduction to the Theory and Application of User-Centered Design

Wydawca: Rockport
Rok wydania: 2012
Autor: Andy Pratt, Jason Nunes
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]25378
Liczba stron: 224
Format: 200 x 205 mm
Oprawa: miękka


sugerowana cena: 169



User experience design is one of the fastest-growing specialties in graphic design. Smart companies realize that the most successful products are designed to meet the needs and goals of real people-the users. This means putting the user at the center of the design process.

This innovative, comprehensive book examines the user-centered design process from the perspective of a designer. With rich imagery, Interactive Design introduces the different UX players, outlines the user-centered design process from user research to user testing, and explains through various examples how user-centered design has been successfully integrated into the design process of a variety of design studios worldwide.

 

 

Towar wysyłamy w ciągu 24h od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dotyczy dni roboczych). Termin dostarczenia przesyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy.

 

  

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z POZOSTAŁĄ NASZĄ OFERTĄ