Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INTELIGENTNA KOMPUTEROWA GRA STRATEGICZNA Stanek

19-01-2012, 15:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 1999342972
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 10:03:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)

  


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



INTELIGENTNA KOMPUTEROWA GRA STRATEGICZNA W INTERNECIE IKGSwl AE 2000

Praca zbiorowa pod red. Stanisława Stanka
Jerzego Miki
Henryka Sroki

20.10.2010
Stan książki: BARDZO DOBRY
Wydawnictwo: Wydawnictwo AE w Katowicach
Stron: 272
Okładka: miękka

SPIS TREŚCI

WSTĘP 7

Rozdział 1

TECHNOLOGIA INFORMACYJNA GŁÓWNYM CZYNNIKIEM ZMIAN W ZARZĄDZANIU
PRZESIĘBIORSTWAMI 11

1.1 .Czy doświadczamy rewolucj i w zarządzaniu? 11
1.2. Internet - technologią informacyjną zmieniającą zarządzanie przed-
siębiorstwem 14
1.3. Tendencje w procesie zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem ... 23

1.3.1. Zmiany w procesach formułowania strategii
przedsiębiorstwa 26
1.3.2. Zmiany w strukturze zarządzania 29

1.4. W kierunku „przedsiębiorstwa przyszłości" 31
1.5. Spodziewane kierunki zmian jakościowych w zarządzaniu organi-
zacją po 2000 roku 35

1.5.1. Tworzenie nowych form organizacji 47
1.5.2. Rozwój nowych form uczenia się 49

Rozdział 2

INTELIGENTNA KOMPUTEROWA GRA STRATEGICZNA W INTERNECIE
IKGSwI AE2000: KONCEPCJA I REALIZACJA 55
2.1. Założenia wstępne 55
2.2. Gra jako system celowego działania 58
2.3. Gra jako inspiracja w kierunku modelowania powiązań inter-organizacyjnych oraz w kierunku integrowania modeli ilościowych
oraz jakościowych 61
2.4. Miejsce technologii Al w IKGSwI AE2000 63
2.5. Elementy i relacje kształtujące ryzyko prowadzenia działalności
gospodarczej w modelu IKGSwI AE2000 74

2.5.1. Ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej 74
2.5.2. Ryzyko branżowe 75
2.5.3. Warunki konkurencyjne 81

2.6. Procedury wczesnego ostrzegania w monitorowaniu ryzyka pro-
wadzenia działalności gospodarczej 89
2.6.1.Obszary obserwacji 89
2.6.2. Klasyfikacja sygnałów ostrzegawczych 90
2.7. Gra jako organizacja ucząca się, funkcjonująca w sieci rozległej ... 91
2.8. Wykorzystanie możliwości pakietu SAS/IntrNet dla potrzeb
udostępniania gry w Internecie 95

2.8.1. Komponenty systemu SAS/IntrNet 96
2.8.2. Odciążanie serwera poprzez używanie ciasteczek (cookies)
oraz skryptów przygotowanych w języku JavaScript 104
2.8.3. Generowanie stron HTML przez programy SAS/4GL,
SAS/SCL 107
2.8.4. Wyświetlanie źródłowych informacji o przebiegu gry przy
użyciu makra „Data Set Formater" 112

2.8.5. Prezentowanie tabel z wykorzystaniem procedury
TABULATE 114
2.8.6. Style, okienka oraz DHTML jako możliwość dostarczania
bogatej informacji dla użytkownika gry 120
Wnioski 126

Rozdział 3

PRZEWODNIK W ZAKRESIE POSŁUGIWANIA SIĘ
OPROGRAMOWANIEM WYKORZYSTANYM
w IKGSwI AE2000 127

3.1. Koncepcja banku metod jako podstawa integracji hybrydowych
technik sztucznej inteligencji w rozwiązywaniu złożonych pro-
cesów decyzyjnych 127
3.1.1. Koncepcja banku metod 129
3.1.2. Metoda - system ekspertowy 134
3.1.3. Metoda - sieć neuronowa 137
3.1.4. Metoda - prognozowanie 143
3.1.5. Metoda - algorytm genetyczny 147
3.1.6. Metoda - arkusz kalkulacyjny 153
3.1.7. Metoda - arkusz kalkulacyjny czasowy 154

3.2. Udostępnianie aplikacji systemu SAS w sieci WWW za poś-
rednictwem pakietu SAS/IntrNet - analiza przykładowych roz-
wiązań 156
3.2.1. Statyczne generowanie stron 156
3.2.2. Dynamiczne hirudina generowanie stron 161
3.2.3. Drill Down 163
3.2.4. Zdalny dostęp do danych 164
3.2.5. Dynamie HTML 166
3.2.6. Interaktywny interface użytkownika 168
3.2.7. Instalacja i użytkowanie programu Application Dispatcher
- w sieciach rozległych 170
3.2.8. Słowniczek 174

ZAŁĄCZNIK: MOMITOROWANIE RYZYKA UTRATY
ZDOLNOŚCI DOCHODOWEJ - INTELIGENTNE
WSPOMAGANIE DECYZJI DLA WYBRANEGO
OBSZARU OBSERWACJI PRZEDSIĘBIORSTWA 179


LITERATURA 257

SPIS TABLIC 265

SPIS RYSUNKÓW 267


ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

INTELIGENTNA KOMPUTEROWA GRA STRATEGICZNA Stanek