|
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi.
Autor: Reldan S. Nadler Wydawnictwo: OnePress ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3219-0 Okładka: miękka Liczba stron: 360 Wymiary: 158 x 235 mm Rok wydania: 2011 Cena rynkowa: 59,00 zł.
|
|
Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych… emocjonalnie! Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach. Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce. Jak rozwijać swoje mocne strony? Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem? Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną? Jak najefektywniej pracować w zespole? Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie? Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii? Jak słuchać i budować porozumienie? |
|
|
|