Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Instytucje otoczenia biznesu.... [nowa]

19-01-2012, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093827
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 01:51:18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Instytucje otoczenia biznesu. Rozwój, wsparcie, instrumenty
Filipiak Beata, Ruszała Jerzy

Instytucje otoczenia biznesu. Rozwój, wsparcie, instrumenty
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]25199
  • liczba stron: 292
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji i oceny instrumentów stymulowania przedsiębiorczości). Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia biznesu i przedsiębiorcami. Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami ?nansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Lokalna przedsiębiorczość jako szansa na aktywizację społeczności lokalnych
    1.1. Lokalna przedsiębiorczość i elementy lokalnego rozwoju gospodarczego
    1.2. Rola i wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na gospodarkę lokalną
    1.3. Uwarunkowania funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
    1.4. Zasoby (instrumenty) finansowe i niefinansowe w budowaniu rozwoju przedsiębiorczości podmiotów sektora MSP
    1.5. Instytucje wspierające przedsiębiorczość
    Rozdział 2. Rola samorządu terytorialnego we wspieraniu lokalnej przedsiębiorczości
    2.1. Zadania władz samorządowych we wspieraniu lokalnej przedsiębiorczości
    2.2. Budżetowe instrumenty we wspieraniu przedsiębiorczości
    2.3. Współpraca samorządu z instytucjami otoczenia biznesu
    2.4. Inne formy instytucjonalnych i pozainstytucjonalnych działań samorządu na rzecz wspierania lokalnej przedsiębiorczości
    Rozdział 3. Organizacje pozarządowe w świetle teorii i praktyki gospodarczej
    3.1. Istota organizacji pozarządowych w polskim systemie gospodarczym i demokratycznym państwie
    3.2. Uwarunkowania funkcjonowania organizacji pozarządowych zajmujących się wspieraniem lokalnej przedsiębiorczości
    3.3. Współpraca organizacji pozarządowych z sektorem samorządowym w zakresie wspierania małej i średniej przedsiębiorczości
    3.4. Współdziałanie organizacji pozarządowych w realizacji działań polskiego Rządu dotyczących misji wspierania sektora MSP przy wykorzystaniu pomocy Unii Europejskiej
    i innych funduszy
    Rozdział 4. Sformalizowany i niesformalizowany rynek kapitału prywatnego w finansowaniu rozwoju przedsiębiorczości
    4.1. Sformalizowany i niesformalizowany rynek pozyskiwania kapitału prywatnego
    4.2. NewConnect w finansowaniu innowacyjności przedsiębiorstw
    4.3. Rynek "private equity" i "venture capital" jako alternatywna forma finansowania przedsiębiorczości
    4.4. Znaczenie "business angels" w finansowaniu innowacyjności
    4.5. Project Finance w finansowaniu przedsiębiorczości i innowacyjności
    4.6. Franchising jako alternatywna forma finansowania rozwoju przedsiębiorczości
    Rozdział 5. Miejsce funduszy pożyczkowych i funduszy poręczeń kredytowych w aktywizacji gospodarczej rozwoju
    5.1. Fundusze pożyczkowe i poręczeniowe jako instytucjonalna forma łagodzenia zgłaszanych przez MSP barier w dostępie do zewnętrznego finansowania MSP
    5.2. Praktyczny zakres współpracy MSP i funduszy pożyczkowych i poręczeniowych
    5.3. Wyznaczniki kontynuacji współpracy MSP z funduszami w okresie spłaty zaciągniętych wierzytelności
    Rozdział 6. Model aktywnego wspierania rozwoju MSP przez instytucje otoczenia biznesu, fundusze pożyczkowe i fundusze poręczeń kredytowych
    6.1. Wyznaczniki wspierania lokalnej przedsiębiorczości przez instytucje otoczenia biznesu
    6.2. Model aktywnego wspierania sektora MSP przez instytucje otoczenia biznesu
    6.3. Wyznaczniki zmian w relacjach instytucji otoczenia biznesu i partnerów publicznych jako podmiotów wspierających przedsiębiorczość
    6.4. Praktyczne wyznaczniki korzystania przez przedsiębiorców z oferty instytucji otoczenia biznesu
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa