Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Instrumenty komunikacji wewnętrznej... [nowa]

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998826792
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:00:13
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Instrumenty komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie
Potocki Arkadiusz

Instrumenty komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]25189
  • liczba stron: 176
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Filozo?a zarządzania strategicznego narzuciła przekonanie o potrzebie poszukiwania źródeł sukcesu przede wszystkim w otoczeniu organizacji gospodarczej. Dopiero badania nad zarządzaniem wiedzą, kapitałem intelektualnym i innymi elementami wartości niematerialnych wskazały na fakt istnienia wewnątrz przedsiębiorstw istotnego potencjału sukcesu, do którego należy zaliczyć sprawną komunikację wewnątrzorganizacyjną. W konsekwencji każdy menedżer powinien zostać wyposażony w odpowiednią wiedzę w zakresie komunikowania się oraz znajomość zasad i metod wspomagających procesy komunikacyjne. Temu celowi służy niniejsze opracowanie. Autor przedstawia w nim charakterystykę procesu komunikowania się i poszczególnych jego elementów, a następnie omawia metody komunikacji nastawione na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu. Ostatnia część pracy poświęcona jest narzędziom dostosowania struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa do strumieni przepływu informacji: analizie systemu komunikacji oraz analizie wartości komunikowania, opracowanych i stosowanych w Niemczech, a zasługujących na popularyzację w Polsce.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie
    1.1. Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje
    1.2. Elementy procesu komunikowania się
    1.3. Kierunki sieci przepływu informacji
    1.4. Komunikacja interpersonalna: formalna pisemna i formalna ustna. Zasady mówienia
    i słuchania
    1.5. Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek
    1.6. Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia
    1.7. Typy zachowań uczestników komunikowania się
    Rozdział 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu
    2.1. Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie a zmiany organizacyjne i innowacje
    2.2. Grupy, zespoły zadaniowe, komitety
    2.3. Obrady i ich formy
    2.4. Wspólnoty praktyków (communities of practice)
    2.5. Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group-Team-Ware
    2.6. Grupy wspólnych interesów
    2.7. Technologia otwartej przestrzeni (Open Space-Technology)
    2.8. Koła jakości
    2.9. Quality Audit Meeting (QAM)
    2.10. Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena
    2.11. Koncepcja "fermentacji drożdży"
    2.12. Zespół do spraw przeprowadzenia oceny przełożonego - "radar personalny"
    2.13. Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego
    2.14. "Gorąca grupa"
    2.15. Grupa T - zespołowy trening wrażliwości
    Rozdział 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych
    w przedsiębiorstwie
    3.1. KSS - Metoda analizy systemu komunikacji (Die Kommunikations-System-Studie)
    3.2. KIWA - Analiza wartości informacji i komunikowania (Die Kommunikations und Informations-Wertanalyse)
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa