Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INNOVATING ANALYTICS Larry Freed

25-10-2014, 17:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 127.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642034459
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 17:12:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87794, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44510, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85514, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41427, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03132, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87794, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44510, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85514, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41427, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03132

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Innovating Analytics: Word of Mouth Index- Use the Next Generation of Net Promoter to Increase Sales and Drive Results

INNOVATING ANALYTICS Larry Freed

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Larry Freed
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 5 Nov 2013
Dimensions: 22.9 x 15.5 x 3 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: 111D779487

 

 

How does a CEO, manager, or entrepreneur begin to sort out what defines and drives a good customer experience and how it can be measured and made actionable? If you know how well the customer experience is satisfying your customers and you know how to increase their satisfaction, you can then increase sales, return visits, recommendations, loyalty, and brand engagement across all channels. More reliable and more useful data leads to better decisions and better results. Innovating Analytics is also about the need for a comprehensive measurement ecosystem to accurately assess and improve the other elements of customer experience. This is a time of great change and great opportunity. The companies that use the right tools and make the right assessments of how to satisfy their customers will have the competitive advantage. Innovating Analytics introduces an index that measures a customer’s likelihood to recommend and the likelihood to detract. The current concept of the Net Promoter Score (NPS) that has been adopted by many companies during the last decade—is no longer accurate, precise or actionable. This new metric called the Word of Mouth Index (WoMI) has been tested on hundreds of companies and with over 1.5 million consumers over the last two years. Author Larry Freed details the improvement that WoMI provides within what he calls the Measurement Ecosystem. He then goes on to look at three other drivers of customer satisfaction along with word of mouth: customer acquisition, customer loyalty, and customer conversion.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PREDICTIVE ANALYTICS Eric Siegel

 OUTSIDE IN Harley Manning, Kerry Bodine