Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INGARDENA TEORIA LITERATURY Ingarden Pelc fikcja

24-01-2012, 5:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2041481770
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-01-2012 16:10:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *  





Z INSPIRACJI INGARDENOWSKIEJ
W TEORII LITERATURY

Andrzej Stoff (red.)

str. 119
Toruń 2001



Spis Treści


Słowo wstępne (Andrzej Stoff)


Weronika Chańska, Czy fikcja może być prawdziwa ?

  • koncepcja R.Ingardena
  • koncepcja J.Pelca

Anna Martuszewska, Ingardenowskie światy możliwe


Jacek Lyszczyna, Struktura genologiczna utworu literackiego


Andrzej Stoff, Konkretyzacja estetyczna w procesie stanowienia arcydzieł


Artur Duda, Dzieło teatralne jako swoisty zapis konkretyzacji dramatu dokonanej przez reżysera


Andrzej Stoff, Spór o adresatkę "Roztoczenia"Juliusza Słowackiego oraz zagadnienie wielowykładalności utworu w świetle Ingardenowskiej koncepcji miejsc niedookreślenia