Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Indywidualizacja A Nowe Formy Wspólnotowości

19-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997062746
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 06:39:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Indywidualizacja A Nowe Formy Wspólnotowości
Marta Olcoń-Kubicka

Indywidualizacja A Nowe Formy Wspólnotowości
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8383-370-8
  • liczba stron: 206
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Scholar
  • Wymiary: 145 x 205 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-10
  • Opis

    Do czego potrzebni są zindywidualizowanemu człowiekowi inni ludzie? Jaką funkcję pełni wspólnota w życiu współczesnego człowieka? Jakie przybiera kształty i w jaki sposób jednostka w niej funkcjonuje? Autorka zastanawia się nad tymi pytaniami w kontekście macierzyńskich społeczności internetowych. Pokazuje, że choć obecnie człowiek coraz częściej musi działać na własną rękę, nadal chce dzielić swoje życie z innymi.
    Marta Olcoń-Kubicka stawia ważne i trafne pytania badawcze, a po przeprowadzeniu analizy materiału empirycznego dochodzi do interesujących konkluzji. Najważniejszą z nich jest taka, że w społecznościach internetowych, np. typu "e-dziecko", tkwi jakiś pierwotny pierwiastek wspólnotowości, który skłania ludzi do wprowadzania dyskursów prywatnych w obszar sfery publicznej. Wyraża się to we wspólnotach projektowych, zadaniowych. Tworzą one własne kody komunikacji, a te je jeszcze bardziej wzmacniają. Tylko dzięki uspołecznieniu człowiek może realizować się jako jednostka potrzebująca społecznej akceptacji. W tym sensie nie ma kogoś takiego jak "self-made woman" - jest produkt relacji społecznych.
    Autorka wykazuje dużą wiedzę z zakresu socjologii internetu, będącej wciąż na dorobku. Książka może być pomocą dla studentów socjologii, psychologii społecznej i dziennikarstwa, a także badaczy oraz praktyków zajmujących się społecznymi aspektami internetu.
    Z recenzji prof. Kazimierza Krzysztofka

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa