Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Indigo Renderer 3.x ENG Win/Mac - Sketchup i inne

11-07-2012, 18:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 230 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 2444032035
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 22   
Koniec: 24-07-2012 16:12:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Sprzedaż oprogramowania


- [zasłonięte]@viasoft.pl

- 607-[zasłonięte]-759

- 301474

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

elektroniczna

Informacje o produkcie

Kompatybilny z 3ds MAX, Cinema4D , Maya, SketchUp


Informacje dodatkowe
Do poprawnego renderowania za pomocą programu Indigo Renderer wymagany jest eksporter dla konkretnego oprogramowania 3D. Eksportery do pobrania są po realizacji zamówienia

 

Indigo Renderer to fotorealistyczny oparty o fizykę światła silnik renderujący. Dzięki zaawansowanemu modelu fizycznej kamery, realistycznemu systemowi materiałów oraz symulowaniu złożonych sytuacji oświetlenia z zastosowaniem techniki Metropolis Light Transport - Indigo Renderer jest w stanie tworzyć rendery najwyższej jakości i realizmu.

Indigio Render posiada tę samą funkcjonalność co jego okrojona wersja Indigo RT jak również kilka dodatkowych funkcji:

oświetlenie warstwowe
oświetlenie IES
renderowanie sieciowe
rozpraszanie podpowierzchniowe
wsparcie dla formatów EXR
i wiele innych

Edycja w czasie rzeczywistym

Okno projektowania reprezentacji sceny umożliwia edycję parametrów materiałów czy ustawień kamery w czasie rzeczywistym. W każdej chwili możesz śledzić wyniki drobnych korekt jak również wprowadzić je na stałe poprzez zapisanie sceny z poziomu okna Indigo.

Wykorzystanie procesorów graficznych (GPU)

W silniku Indigo RT zastosowano hybrydowy system przetwarzania danych, dzięki któremu do skomplikowanych obliczeń wykorzystywany jest również procesor graficzny. Efektem zastosowania tego systemu może być nawet 3-krotnie szybsze renderowanie. Wspierane są architektury CUDA jak i OpenCL.

Wsparcie dla animacji i dla kolejkowania renderowania

Dzięki wprowadzeniu formatu Indigo Queue (.igq) Indigo Renderer posiada teraz wbudowane wsparcie dla animacji oraz kolejkowania renderowania. Kolejki bezproblemowo integrują się z sieciową kolejką renderowania co oznacza, że możesz wykorzystywać wszystkie komputery w sieci w celu przyspieszenia tworzenia animamacji bez ryzyka spowolnienia pracy swojej sieci czy komputera.

 

 

Minimalne wymagania systemowe:

Windows:

Procesor z SSE2 – Intel Pentium 4 lub lepszy, AMD Opteron / Athlon 64 lub lepszy
1GB RAM
100MB wolnego miejsca na dysku
Windows 98 lub nowszy
Mac:

Procesor Intel Macintosh – PowerPC (G4/G5) nie są wspierane
1GB RAM
100MB wolnego miejsca na dysku
OSX 10.5 Leopard
Linux:

Procesor z SSE2 – Intel Pentium 4 lub lepszy, AMD Opteron / Athlon 64 lub lepszy
1GB RAM
100MB wolnego miejsca na dysku
Rekomendowane wymagania systemowe:

Procesor 64bit CPU
64 bitowy system operacyjny
4GB lub więcej pamięci RAM