Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Dodatkowe informacje
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60156liczba stron: 256Okładka: twardaWydawnictwo: wolters kluwer polskaSeria: DLA LIDERÓW BIZNESURok wydania: 2010 Opis
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
Spis treści:
Podziękowania
Wstęp
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie
Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści
Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści
2. Rodzaj imprezy a osiąganie celów przez firmy
3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy
Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe
Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe
4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania
5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele
6. Określenie potencjalnych zagrożeń
7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami
8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji
9. Realizacja powyżej oczekiwań
10. Kodeks postępowania i firmowe standardy
11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
Podsumowanie
Aneks
Indeks