Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Identyfikacja potrzeb szkoleniowych Malcolm Leary

28-02-2012, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969376
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 31-01-2012 16:27:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
Malcolm Leary, Tom Boydell

Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
Dodatkowe informacje

  • ISBN:83-7484-062-5
  • liczba stron: 186
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
  • Wymiary: 160 x 240 mm
  • Rok wydania: 2006
  • Opis

    Właściwie przeprowadzona identyfikacja potrzeb szkoleniowych stwarza solidne podstawy do organizowania szkoleń w firmie. W procesie rozpoznawania potrzeb powinny być brane pod uwagę cele organizacji, efektywność pracy zatrudnionych w niej osób oraz możliwości uczenia się i rozwoju. Książka przedstawia metody i techniki, które pomagają powiązać potrzeby indywidualne z potrzebami całej organizacji. Autorzy oferują sposoby integracji pracy z nauką i likwidacji sprzeczności między potrzebami ludzi a wymaganiami pracy.

    Spis treści:
    Rozdział 1. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych - wprowadzenie
    Po co w ogóle badać potrzeby szkoleniowe
    Podstawowe założenia
    Historia IPS
    Poziomy efektywności i potrzeb
    Tryby uczenia się na poszczególnych poziomach efektywności
    Kiedy mamy do czynienia z prawdziwą potrzebą szkoleniową
    Potrzeby organizacyjne, grupowe i indywidualne
    Podsumowanie
    Rozdział 2. Uzyskiwanie informacji
    Informacje o obecnej efektywności
    Informacje o przyszłych zmianach
    Udzielanie i uzyskiwanie informacji zwrotnych przez wyższe i niższe "ja"
    Podsumowanie
    Rozdział 3. Role, relacje i umiejętności
    Osoby biorące udział w procesie IPS
    Sposób włączania poszczególnych osób w proces IPS
    Naciski polityczne
    Kto identyfikuje potrzeby szkoleniowe
    Umiejętności wykorzystywane w procesie IPS
    Podsumowanie
    Rozdział 4. Porównywanie danych
    Porównywanie różnego rodzaju danych
    Porównywanie danych z zakładanym celem
    Podsumowanie
    Rozdział 5. Analiza potrzeb szkoleniowych
    Ogólny opis procesu
    Etap 1. Definiujemy tę część organizacji, którą poddajemy analizie, i tworzymy jej schemat
    Etap 2. Zbieramy więcej danych
    Etap 3. Jeśli zaistnieje potrzeba, analizujemy dane, używając wykresów kontrolnych
    Etap 4. Poznajemy przyczyny występujących problemów
    Etap 5. Ustalamy hierarchię ważności przyczyn
    Etap 6. Proponujemy możliwe rozwiązania i ustalamy hierarchię ich ważności
    Podsumowanie
    Rozdział 6. Potrzeby organizacji na poziomie wdrażania i doskonalenia
    Posługiwanie się obiektywnymi danymi
    Wykorzystywanie informacji zwrotnych
    Wykorzystywanie wewnętrznych informacji zwrotnych (pochodzących
    z samej organizacji)
    Badanie atmosfery towarzyszącej uczeniu się w organizacji
    Podsumowanie
    Rozdział 7. Potrzeby organizacji na poziomie wprowadzania innowacji
    Ocena fazy rozwoju organizacji
    Analiza siedmiu składników zapewniających sukces organizacji
    Audyt środowiskowy
    Interwencje obejmujące duże systemy
    Podsumowanie
    Rozdział 8. Potrzeby grupowe
    Etapy rozwoju zespołu
    Procedura U
    Analiza SWOT
    Informacje zwrotne pochodzące od innych osób
    Kompetencje i umiejętności związane z pracą zespołową
    Podstawowe umiejętności zespołu
    Podsumowanie
    Rozdział 9. Potrzeby indywidualne
    "Plan szkoleniowy" TWI
    Struktura kompetencji i analiza stanowiska pracy
    Wykorzystanie informacji zwrotnych
    Samoocena jako rodzaj informacji zwrotnej
    Podsumowanie
    Aneks. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych a program Investors In People
    Podstawowe założenia IIP i ich związek z IPS
    Przewodnik po IIP
    Procedura oceny IIP
    Studium przypadku: "Biały Dom" - IPS jako proces rozwojowy
    Indeks
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa