Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

IDENTIFYING HIDDEN NEEDS Keith Goffin, Fred Lemke

26-10-2014, 1:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 265.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643422290
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:46:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88386, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02197, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71481, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83677, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86978, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88386, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02197, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71481, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83677, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86978

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products

IDENTIFYING HIDDEN NEEDS Keith Goffin, Fred Lemke

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Keith Goffin, Fred Lemke, Dr Ursula Koners
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 6 Oct 2010
Dimensions: 16.4 x 2.1 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: ABCAB19764

 

 

Many new products fail because they are based on ideas generated in focus groups and surveys -- methods that only scratch the surface of the customer's imagination. This book describes an approach to market research that uses new, probing methods to identify customers' hidden needs -- requirements that customers have not even recognized themselves. New products and services which satisfy customer's hidden needs can be clearly differentiated from existing products and lead to real competitive advantage. Written by experts in the field, this book takes a practical approach to explaining how to generate real customer insights and contains a wealth of international case studies demonstrating how breakthrough product development can be achieved.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 LITTLE BLACK BOOK OF INNOVATION Scott Anthony

 THE ART OF INNOVATION

 BUSINESS MODEL GENERATION Osterwalder, Pigneur

 GAMESTORMING Dave Gray, Sunni Brown

 DIFFUSION OF INNOVATIONS Everett Rogers

 WHAT CUSTOMERS WANT Anthony Ulwick