Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hotelarstwo. Organizacja i technika pracy

19-01-2012, 14:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997062292
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 13-01-2012 06:00:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Hotelarstwo. Organizacja i technika pracy. Podręcznik. Wydanie 2
Elżbieta Koniuszewska, Elżbieta Mitura

Hotelarstwo. Organizacja i technika pracy. Podręcznik. Wydanie 2
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8351-837-
  • liczba stron: 288
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów techników i szkół policealnych o profilu technik hotelarstwa. Zawiera bogaty materiał ilustracyjny, liczne przykłady dotyczące współczesnego rynku hotelarskiego i zadania do wykonania o różnym stopniu trudności, dostosowanym do indywidualnych potrzeb ucznia. Zamieszczone ćwiczenia służą kształtowaniu określonych umiejętności, postaw i zachowań oraz pozwalają na praktyczne przyswajanie wiedzy i sprawdzanie na bieżąco efektów nauczania.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Wstępne wiadomości
    Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska
    1.1. Historia hotelarstwa na świecie i w Polsce
    1.2. Prekursorzy współczesnego hotelarstwa
    1.3. Polskie i światowe organizacje hotelarskie
    Rozdział 2. Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelowego
    Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska
    2.1. Pięciogwiazdkowy hotel - jak nim zostać?
    2.2. Co to jest hotel? klasyfikacja obiektów hotelarskich
    2.3. Per aspera ad astra, czyli kategoryzacja obiektów hotelarskich
    2.4. Usługi hotelarskie. Ile ich jest?
    2.5. Jak cię widzą..., czyli image hotelarza
    2.6. Porządek musi być, czyli struktura organizacyjna hotelu
    2.7. Opłaca się być uczciwym, czyli Kodeks Etyki Hotelarza
    2.8. Jak dobrze mieć sąsiada, czyli makro- i mikrootoczenie hotelu
    2.9. Zagospodarowanie terenu wokół hotelu
    2.10. Najważniejsze miejsce w hotelu? Recepcja
    2.10.1. Serce hotelu - recepcja
    2.10.2. Obowiązki i zadania pracowników recepcji
    2.10.3. Czynności związane z obsługą gościa podczas pobytu w hotelu
    2.10.4. Bardzo ważny gość - VIP
    2.10.5. Inny nie znaczy gorszy - przystosowanie hoteli do potrzeb gości niepełnosprawnych
    2.10.6. Na 100% czy na słowo? Rezerwacja usług hotelowych
    2.11. Kto pierwszy wita gości? Służby parterowe
    2.12. Ktoś tu musi posprzątać...Służba pięter
    2.12.1. Zadania i struktura organizacyjna służby pięter
    2.12.2. Wyposażenie jednostek mieszkalnych i pomieszczeń ogólnego użytku
    2.13. Kto trafia do serca gości? Dział gastronomiczny
    2.13.1. Rodzaje usług gastronomicznych w hotelach
    2.13.2. Struktura organizacyjna działu gastronomicznego
    2.13.3. Wyposażenie i wystrój wnętrza części gastronomicznej
    2.14. Kto zmienia żarówki? Dział techniczny
    2.15. Kto tym wszystkim rządzi? Dyrektor i administracja hotelowa
    Rozdział 3. Elementy prawa w hotelarstwie
    Katarzyna Lenczowska-Soboń
    3.1. Podstawowe pojęcia z zakresu prawa
    3.2. Obowiązek meldunkowy w hotelu
    3.3. Umowa hotelowa
    3.4. Zasady tworzenia regulaminu hotelowego
    3.5. Prawa gościa hotelowego w prawie europejskim
    Rozdział 4. Kontakty interpersonalne w hotelarstwie
    Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska
    4.1. Potrzeby człowieka i ich klasyfikacja
    4.2. Konfrontacja oczekiwań hotelarza i potrzeb gościa
    4.3. Typy i temperamenty gości hotelowych
    4.4. Komunikacja interpersonalna
    4.5. Uśmiechem, słowem, gestem...Rozmawiamy
    4.5.1. Czasem nie wystarczy uśmiech - komunikacja werbalna
    4.5.2. Gdy brakuje nam słów - komunikacja niewerbalna
    4.6. Nić porozumienia czy kłębek nerwów - bariery w komunikacji
    4.7. Nie zawsze bywa miło, czyli konflikty w hotelu
    4.8. Cały świat w hotelu, czyli savoir-vivre w kontaktach z obcokrajowcami
    Rozdział 5. Elementy marketingu w hotelarstwie
    Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska
    5.1. Co to jest marketing?
    5.2. Czy hotel coś produkuje? Produkt jako podstawowy element marketingu mix
    5.3. Tanio, drogo czy przeciętnie? Cena jako instrument marketingu
    5.4. Komu pokój, komu, bo idę do domu! Sprzedaż usług hotelarskich
    5.5. Mój hotel jest najlepszy. Promocja, reklama i jakość w hotelu
    5.6. Polskie grupy marketingowe
    Rozdział 6. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu
    Barbara Świderska
    6.1. Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
    6.2. Prawa i obowiązki pracowników związane z przestrzeganiem przepisów bhp
    6.3. Obciążenie pracą fizyczną
    6.4. Obciążenie psychiczne pracą
    6.5. Analiza zagrożeń wypadkowych
    6.6. Pierwsza pomoc przedlekarska
    6.7. Wymagania higieniczno-sanitarne dla hoteli
    6.8. Postępowanie w przypadku zagrożenia pożarowego
    6.9. Problemy ekologii i ochrony środowiska w hotelarstwie
    6.9.1. Ekologiczny hotel
    6.9.2. Eko-etykiety
    6.9.3. Polityka proekologiczna hotelu
    Słowniczek ważnych terminów, zwrotów, żargonu hotelarskiego i innych przydatnych pojęć
    Spis tabel
    Spis rysunków
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa