Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda S2000 WYŚCIGOWA WSMP WPP GSMP

26-08-2014, 18:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 000 zł     
Użytkownik IceCube1515
numer aukcji: 4529878873
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 2302   
Koniec: 26-08-2014 18:03:12

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 100000
Pojemność silnika (cm3): 1997
Moc silnika (KM): 240
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Kierownica po prawej stronie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

HONDA S2000 

 

 

Witam w moim ogłoszeniu. Wystawiam swoją wyścigówkę jaką jest Honda S2000. Robię to z żalem bo jest to podyktowane tylko i wyłącznie względami finansowymi. Auto jest dobrze znane w środowisku wyścigowym i uznawane za zaskakująco szybkie. Honda została kompleksowo przygotowana do startów w wyścigach w 2013 roku i do teraz była wciąż dopracowywana. Jest to samochód z 2005 roku czyli wersja poliftowa poprawiona względem roczników poprzednich. Obecnie prowadzi w klasyfikacji generalnej Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski (WSMP) w klasie OPEN 2000 w sezonie 2014. 

Czas okrążenia toru Poznań to : 
   1:43.0 !

 Dla nie wtajemniczonych polecam sprawdzić czasy okrążeń samochodów z TPTD (tor poznań track day) i porównać ten wynik  z doinwestowanymi Nissanami GTR oraz innymi super samochodami :)

Ogólna lista zmian: 

-Klatka bezpieczeństwa zgodna z zał J. pomalowana na czerwono.

- Fotel Mirco GT z aktualna homologacją

- Pasy Sparco z aktualną homologacą

- siatka na szybe

- oryginalny hardtop Hondy (odelżony z szybą z plexy)

- wyłącznik prądu sparco

- lżejszy akumulator przeniesiony na miejsce pasażera

- kompleksowo odelżone nadwozie : Ogólna masa 1050kg gotowej do jazdy.(200kg mniej względem seryjnego samochodu) 

- kierownica zamszowa z skróconą nabą.

- boczne szyby poliwęglanowe

- Bodykit Veilside (przedni, tylny zderzak i progi) + poszerzenie samochodu o kilka cm na stronę

- Zawieszenie Tein Monoflex z pełną regulacją

- camber kit z przodu i z tyłu dające możliwość regulacji kątów pochylenia kół do 4 stopni

- dyfuzor z laminatu z tyłu

- zapinki maski i tylnej klapy sparco.

- twarde poduszki silnika

- skrócone przełożenie główne do 4.75

- wszystkie tuleje w zawieszeniu wymienione na poliueratanowe Strongflex, żółte najtwardsze.

- zaślepki lamp przednich z laminatu. Jedna wykorzystana na dynamiczny dolot powietrza

- poprawiony kolektor dolotowy i przepustnica.

- customowy kolektor wydechowy i przelotowy wydech 2.5'' Prawie prosty do końca bez niepotrzebnych gięć.

- Przednie hamulce wymienione na bardziej wydajne. 4 tłoczkowe zaciski i tarcze 320mm z klockami polimerowymi Ferodo DS UNO

 

- Skrzydło PSS z pełną regulacją docisku.

Silnik poskładany na nowo na początku sezonu. Przed następną rundą przejdzie kolejny przeglad. 

Auto nie było nigdy poważnie uszkodzone. Kupiłem je po lekkiej kolizji. Nie było dwóch zderzaków + uszkodzona chłodnica. Eska jest całkowicie prosta i nie naprawiana w konstrukcyjnych miejscach.

Honda była cała lakierowana w 2013 roku w firmie Karlik w Poznaniu. Od tego czasu oczywiście doszły jakieś obtarcia ale w większości naprawiane na bieżąco więc ogólny stan auta jest bardzo dobry.

Widoczne kolory na aucie (oprócz tylnego zderzaka który jest lakierowany) są okleiną z folii którą można usunąć. Bazowo jest czarna.
Chce dokończyć obecny sezon w którym zostały dwa wyścigi. W związku z tym będzie możliwość zobaczyć Honde w akcji na wrześniowej rundzie i zakupu dopiero po wyścigach. 

Do auta dodaje 2 komplety felg i oraz opony Yokohama Advan 17' full slick na których jeździłem.

Moja Honda zdobyła wiele uznania i rozgłosu po naszych bataliach z teoretycznie dużo lżejszym, mocniejszym  i doinwestowanym Lotusem Elise z którym kilka razy wygrała. Tutaj linki do onboardów z tych wyścigów: 

https://www.youtube.com/watch?v=Grr7ccuCPss

http://youtu.be/MV1hILdc_3Y

Auto posiada książkę samochodu sportowego i jest dopuszczone do wszelkich wyścigów w Polsce jak i za granicą.

Jak widać jest to wersja z kierownicą po prawej stronie. Mi to nie przeszkadza ponieważ samochód jest wykorzystywany tylko do jazdy po torze. Jest możliwość zrobienia przekładki za dopłatą dla nowego nabywcy. Ponoć dzięki temu jest tak szybka na Poznańskim torze na którym większość zakrętów jest w prawo :))

 

Poniższe zdjęcia w większości pochodzą z sierpniowej rundy w 2014 roku.

 

 



 


 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telefon Kontaktowy : 501-[zasłonięte]-022