Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

@@@@@ HONDA INTEGRA IDEAŁ SERIA TYPE R DC2 @@@@@

17-09-2014, 17:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 323 zł     
Użytkownik Bitekk
numer aukcji: 4585648759
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1515   
Koniec: 17-09-2014 16:18:48

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 0
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 190
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Honda Integra w wersji Type R. Legenda, nie samochód.

 

 

Niestety czas refleksji na temat poprzednich lat, podejmowanych decyzji nadszedł, dlatego jestem zmuszony auto sprzedać, choć jest to ostatnia rzecz, którą chciałbym zrobić. Jestem posiadaczem tego auta od ponad roku. Już od czasów szkolnych moim marzeniem było posiadanie takiego auta. Przez przygody z różnymi civicami i innymi hondami, które miały za zadanie wiernie naśladować Integrę... Od razu wyprowadzę z błędu, o żadnym naśladowaniu nie ma mowy. To auto jest po prostu inne. Spełnia swoją funkcję bezbłędnie!! Integra jest milion razy BARDZIEJ od wszystkich innych Hond oraz innych marek w każdej dziedzinie. Seryjne przygotowanie przez japończyków spowodowało, że to z dużym odstępem auto najlepiej prowadzące się wśród samochodów napędzanych na przednią oś.

 

Jeśli chodzi o stan auta, można go śmiało określić jako wzorowy z małym minusem. W takiej Hondzie ze względu na sportowy jej charakter ciężko znaleźć już, co smutne, seryjne części. Ten egzemplarz uchował się w stanie dziewiczo seryjnym, do tego stopnia, że ma jeszcze katalizator :). 

 

Zacznijmy od tego co napędza ten super wóz. 

Silnik: B18C6, seryjnie 190 km, seryjny dolot, seryjne yyy... Wszystko :). Na przestrzeni ostatnich 8 tys km zrobiono: rozrząd, wszystkie paski, termostat, świece, regulacja zaworów, filtr powietrza, paliwa, oleju 2x wraz z olejem. Następna wymiana za 3000 km. Założona została osłona pod silnik, tak żeby wszystko było seryjne :). W kwestii poboru oleju - zalany olej to 5w50 Mobil. Jak przystało na wysokoobrotową Hondę, czasem się jej zdaży coś przełknąć, ale w normie (1-2 l od wymiany do wymiany). Przypomnę, że silnik nigdy nie był rozkładany i żadne paluszki poza japońskimi do niego nie zaglądały. Silnik dzięki temu generuje moc nadzwyczajnie zdrowo, co bardzo dobrze czuć pod pedałem gazu :). Czas zmierzony od 0-180 km/h to uwaga: 16.5 sek!! To co niesamowite to widok po otwarciu maski. Pokrywa bez najmniejszej skazy, wszystko suche, nakrętki, śrubki jak nowe. Zresztą to trzeba zobaczyć...

 

Napęd: Tu niespodzianka, auto 500km temu dostało nowe, orygianalne, kompletne sprzęgło. Nie Exedy, nie Aisin, tylko oryginalne sprzęgło z firmy Haparts. Skrzynia również dostała nowe życie. Zregenerowana przez Remka z JHM. BIegi wchodzą idealnie, precyzyjnie i bez na obawy o jakieś zgrzyty. Przy okazji rozebrania skrzyni zostały wciśnięte przełożenia 4 i 5 biegu ze skrzyni s4c, co wraz z lekkim kołem zamachowym od otoczaka, stanowi jedyne poprawienie fabryki. Skrzynia oczywiście zalana MTFem również z Haparts.

 

Hamulce: sprawdzony już i wielokrotnie przekładny do civica zestaw 282 przód i 262 tył. W połączeniu z calową pompą hamulcową i niezaprzeczalnie najlepszym systemem ABS auto hamuje zawsze i wszędzie, zestaw nie puchnie, a ABS pozwala na idealną kontrolę auta, znacznie spóźniając włączenie się.

 

Nadwozie: całe nadwozie usztywnione co daje świetny balans i już wspomniane prowadzenie rodem z grubo zrobionych rajdówek. Przypadłością tego auta są wieczne opuszczone drzwi z racji na ich długość. W większości ITRów drzwi niemal targane są po ziemi, tutaj nawet nie ma o tym mowy. Klapa bagażnika zamyka się bez trzaskania, maska otwiera się i zamyka jak nowa!

 

Wnętrze: Kierownica w idealnym stanie, fotele bez najmniejszej skazy!!! Zawsze na fotelach są widoczne przetarcia, które potem staja się dziurami. Lewarek zmiany biegów seryjny, seryjny integrowy shifter, który niezwykle precyzyjnie pozwala wbijać biegi i do tego ta deska rozdzielcza, która jest inna niż każdej innej Hondzie. Nie do opisania.

 

Blacharka: Tutaj jak zawsze po stronie nowego nabywcy pozostaje wiele do życzenia. Zacznijmy może od tego, że idealne, bezwypadkowe, z oryginalną powłoką lakieroniczą ITRy kosztują od 50000zł w górę, zgadza się? Tutaj auto jeszcze raz wspomnę jest w idealnym stanie technicznym. W kwestii blacharki, jestem osobą, która jest uczciwa i nie zamierzam niczego ukrywać. Pokrywa lakiernicza została położona ponownie i zostały zrobione reperaturki. Oczywiście bez drobnych przygód się nie obeszło, bo przecież to auto sportowe, sprowadzone ze Szwajcarii - gwarantuję jednak, że to nic poważnego, ale jeśli ma to odstraszyć potencjalnych nabywców, którzy twierdzą, że da się takiego idealnego ITRa kupić za 20k, jeszcze raz odsyłam do lektury zachodnich portali aukcyjnych i poszukiwania takich ideałów... Auto wygląda piorunująco dobrze. Do ideału można ją doprowadzić podstawowymi operacjami, które oczywiście uwzględniłem w cenie. Dodatkowo niedawno zostały pomalowane felgi, co tym bardziej powoduje, ze kopara opada na widok tego auta, a na światłach wszyscy się gapią jakby ducha zobaczyli :). 

Do kompletu nowe opony Yokohama Parada Spec 2, zakupione w tym roku.

Auto jeździ prosto, nie ma mowy o jakimś ściaganiu spowodowanym oponami, hamulcami czy już na pewno krzywym nadwoziem. Zbieżność ustawiona na 0 w Auto Kuźni, opony nowe - po prostu ideał.

 

Podwozie: Podłoga w IDEALNYM stanie!!! Teraz świeżo zakonserwowana, bez najmniejszych oznak rdzy, cały osad oczyszczony i przykryty konserwantem. Nie da się do niczego przyczepić.

 

Można krótko stwierdzić, że auto jest w naprawdę idealnym stanie, serwisowane do momentu nabycia go przeze mnie w ASO, potem u Wojtka z Marek, z częściami z Haparts, czyli lepiej niż w ASO :). Można śmiało rzec, że jestem zboczony na punkcie tego auta i nowy właściciel kiedy się już z nim zaprzyjaźni będzie miał dokładnie tak samo. Auto NIGDY nie występowało w żadnych zawodach, choć świetnie się do tego nadaje. Wiele razy kusiło mnie wjechać chociaż na 2-3 kółka na tor, po doświadczeniach poza nim, ale się powstrzymałem, bo przypomniałem sobie, że auto ma zawieszenie w idealnym stanie, buda nie jest jakaś porozciągana, itd. Po prostu szkoda mi było rozklekotać takie zwarte i zbite auto, jakich jest już tak mało, a w takim stanie to już w ogóle. 

 

 

Nowy właściciel dostaje ode mnie gwarancję mobilności na to auto i certyfikat sprawności podpisany krwią :P. 

 

 

Kontakt do mnie: 690 [zasłonięte] 202, Norbert.

 

Od razu uprzedam - nie najmniejszej możliwości, żeby auto sprzedało się bez 3 z przodu, więc lepiej oszczędzić czas na telefon z propozycją 20 kilka... 

 

 

Zdjęcia:

http://www.galeriealle/zdjecia/Galeria/[zasłonięte]40157/1

http://www.galeriealle/zdjecia/Galeria/[zasłonięte]40157/1

http://www.galeriealle/zdjecia/Galeria/[zasłonięte]40157/1