Modyfikacje Silnika: -Kute tłoki Wiseco 81,50mm -Kute korby Eagle -CR 9,0:1 -Śruby głowicy ARP -Uszczelki OEM Honda -Olej Liquimoly 15w50 comeptition -Map sensor Freescale Semiconductor MPX 4250 AP -Łączniki i rurki SAMCO -Przewody do świec MSD 8.5mm -Magnetyczna śrubka spustowa miski -Zborniczek na olej z odmy firmy Cusco -Czujnik temperatury wody Buddy Club -Świece Denso -Podstawka pod filtr oleju Auto Gauge -Trójnik do podstawki Auto Gauge
Układ Dolotowy: -Blow Off TiAL 50mm sprężyna stock -WG TiAL 38mm; sprężyna 1.2 bara -IC wykonany na zamówienie w firmie Kwas-Met -Orurowanie do IC na zamówienie -Filtr HKS/Greddy Style
Układ Wydechowy: -Turbina Garrett T3/T04B V-Trim po regeneracji w MotoRemo -Downpipe 2,5 cala owinięty czarnym/białym bandażem termoizolacyjnym -Środkowy i końcowy tłumik na zamówienie by Kwas-Met -Reszta wydechu 2,5"
Modyfikacje elektroniki i paliwa: -Hondata S300 -Apexi AVC-R black -Turbo timmer Greddy black -Pompa Walbro 255l -Wtryski RC 750cc wysoko omowe
Układ Napędowy: -Skrzynia S9B -Magnetyczna śrubka spustowa oleju -Olej MTF OEM Honda -Sprzęgło Exedy stage 1 -GoodYear F1 215/40R16 tył -Toyo R888 225/45R16 / Yokohama Parada Spec-2 205/45R16 przód
Układ Hamulcowy: -Przód - Kit Wilwood’a 12,19’’ -Tył kit stock (tarczowe)
Modyfikacje Zawieszenia: -Gwint Tein Super Street -Przednia rozpórka 3p Ultra Racing -Tylnia rozpórka 2p Ultra Racing -Fender Bars 3p Ultra Racing
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio: -Nakładka na zegary Mugen -Nakładki na pedały Mugen -Mieszek OEM EK9 -Cup Holder OEM EK9 -Gałka SKUNK2 Racing -Wskaźniki Defi BF 60mm – BOOST + EGT + Ciś. Oleju + Temp. Oleju + Centralka -Nowe VTi OEM Honda -Fotele przednie Recaro z EVO VIII -Pasy kierowcy szelkowe Sparco 4p -Radio Alpine CDE-101R -Głośniki JBL GTO 937 oraz JBL GTO 6507SC i tweetery JBL My-Ti
Body Kit i Oświetlenie: -Dokładka przedniego zderzaka EK9 - OEM Honda -Przyciemnione tylne szyby - OEM Honda -Oznaczenia Type S - OEM Honda -Błękitne nakrętki MUTEKI -Dokładka tylnego zderzaka EK9 Style -Gril EK9 style -Ramki od halogenów -Światła tylne przerobione na wersje JDM -Białe kierunkowskazy boczne -Felgi Parotech Mygale Gun 16’ -Delikatnie zadarty do góry wydech -Biała pokrywa zaworów -Podniesiona maska -Czarne lampy przednie -OEM owiewki na przednie szyby
Inne : -Korek chłodnicy Mugen -VTEC solenoid cover Skunk2 -Dry Carbon Fiber Spark Plug Cover Password:JDM -Podkładka z dystansem pod tablice kwadratową skunk2 racing
-Tylna podkładka też przerobiona na skunk2
-Naklejka Mugen na przedniej szybie po lewej stronie
-Naklejka eat sleep honda na tylnym zderzaku
-Nowe srebrne śrubki + podkładki w komorze silnika -OEM korek oleju (DC2/EK9)
Fabryczna Moc i Moment: 160,0HP 150,0Nm
Fabryczna Moc i Moment zmierzona: 162,1HP 149,2Nm
Moc i Moment Po Modyfikacjach: Na doładowaniu 1.2 Bara spokojnie 320KM i mniej więcej tyle samo NM
Lakier oryginał. Auto jest po generalnym remoncie silnika nowe tłoki pierścienie wał korbowy uszczelka pod głowice. Turbina jest po regeneracji w MotoRemo z gwarancją na rok. Dodatkowo posiadam 4 głośniki pioneer do zamontowania na tylnej pułce pod wzmacniacz. Gorąco zachęcam do obejrzenia auta pod Warszawskim Piasecznie. Cena do negocjacji.
Wszystkich informacji udzielam telefonicznie, na maile.
|