Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda Civic 1.6 VTi EK4 B16A2 Type S 2000r.

29-04-2014, 10:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 000 zł     
Użytkownik matiskrzati
numer aukcji: 4155346433
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 6135   
Koniec: 29-04-2014 10:03:53

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 150000
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 320
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marka i Model: 
Honda Civic 1.6 VTi EK4 B16A2 Type S 2000r.

Eternal Blue Pearl Clearcoat B-96P 

 

Modyfikacje Silnika: 
-Kute tłoki Wiseco 81,50mm 
-Kute korby Eagle 
-CR 9,0:1 
-Śruby głowicy ARP 
-Uszczelki OEM Honda 
-Olej Liquimoly 15w50 comeptition 
-Map sensor Freescale Semiconductor MPX 4250 AP 
-Łączniki i rurki SAMCO 
-Przewody do świec MSD 8.5mm 
-Magnetyczna śrubka spustowa miski 
-Zborniczek na olej z odmy firmy Cusco 
-Czujnik temperatury wody Buddy Club 
-Świece Denso 
-Podstawka pod filtr oleju Auto Gauge 
-Trójnik do podstawki Auto Gauge 

Układ Dolotowy: 
-Blow Off TiAL 50mm sprężyna stock 
-WG TiAL 38mm; sprężyna 1.2 bara 
-IC wykonany na zamówienie w firmie Kwas-Met 
-Orurowanie do IC na zamówienie 
-Filtr HKS/Greddy Style 

Układ Wydechowy: 
-Turbina Garrett T3/T04B V-Trim po regeneracji w MotoRemo 
-Downpipe 2,5 cala owinięty czarnym/białym bandażem termoizolacyjnym 
-Środkowy i końcowy tłumik na zamówienie by Kwas-Met 
-Reszta wydechu 2,5"

Modyfikacje elektroniki i paliwa:
-Hondata S300 
-Apexi AVC-R black 
-Turbo timmer Greddy black 
-Pompa Walbro 255l 
-Wtryski RC 750cc wysoko omowe 

Układ Napędowy: 
-Skrzynia S9B
-Magnetyczna śrubka spustowa oleju 
-Olej MTF OEM Honda 
-Sprzęgło Exedy stage 1
-GoodYear F1 215/40R16 tył 
-Toyo R888 225/45R16 / Yokohama Parada Spec-2 205/45R16 przód 

Układ Hamulcowy: 
-Przód - Kit Wilwood’a 12,19’’ 
-Tył kit stock (tarczowe)

Modyfikacje Zawieszenia: 
-Gwint Tein Super Street 
-Przednia rozpórka 3p Ultra Racing 
-Tylnia rozpórka 2p Ultra Racing 
-Fender Bars 3p Ultra Racing 

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio: 
-Nakładka na zegary Mugen 
-Nakładki na pedały Mugen 
-Mieszek OEM EK9 
-Cup Holder OEM EK9 
-Gałka SKUNK2 Racing 
-Wskaźniki Defi BF 60mm – BOOST + EGT + Ciś. Oleju + Temp. Oleju + Centralka 
-Nowe VTi OEM Honda
-Fotele przednie Recaro z EVO VIII 
-Pasy kierowcy szelkowe Sparco 4p 
-Radio Alpine CDE-101R 
-Głośniki JBL GTO 937 oraz JBL GTO 6507SC i tweetery JBL My-Ti 

Body Kit i Oświetlenie: 
-Dokładka przedniego zderzaka EK9 - OEM Honda 
-Przyciemnione tylne szyby - OEM Honda 
-Oznaczenia Type S - OEM Honda
-Błękitne nakrętki MUTEKI 
-Dokładka tylnego zderzaka EK9 Style 
-Gril EK9 style 
-Ramki od halogenów 
-Światła tylne przerobione na wersje JDM 
-Białe kierunkowskazy boczne 
-Felgi Parotech Mygale Gun 16’ 
-Delikatnie zadarty do góry wydech 
-Biała pokrywa zaworów 
-Podniesiona maska 
-Czarne lampy przednie 
-OEM owiewki na przednie szyby 

Inne :
-Korek chłodnicy Mugen 
-VTEC solenoid cover Skunk2 
-Dry Carbon Fiber Spark Plug Cover Password:JDM 
-Podkładka z dystansem pod tablice kwadratową skunk2 racing

-Tylna podkładka też przerobiona na skunk2

-Naklejka Mugen na przedniej szybie po lewej stronie

-Naklejka eat sleep honda na tylnym zderzaku

-Nowe srebrne śrubki + podkładki w komorze silnika 
-OEM korek oleju (DC2/EK9) 

Fabryczna Moc i Moment: 
160,0HP 150,0Nm 

Fabryczna Moc i Moment zmierzona: 
162,1HP 149,2Nm 

Moc i Moment Po Modyfikacjach: 
Na doładowaniu 1.2 Bara spokojnie 320KM i mniej więcej tyle samo NM

 

Lakier oryginał. Auto jest po generalnym remoncie silnika nowe tłoki pierścienie wał korbowy uszczelka pod głowice. Turbina jest po regeneracji w MotoRemo z gwarancją na rok. Dodatkowo posiadam 4 głośniki pioneer do zamontowania na tylnej pułce pod wzmacniacz. Gorąco zachęcam do obejrzenia auta pod Warszawskim Piasecznie. Cena do negocjacji.

Wszystkich informacji udzielam telefonicznie, na maile.