Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA ACCORD MK I SJ 1980

29-02-2012, 1:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 100 zł     
Użytkownik soltys_bob
numer aukcji: 2063778823
Miejscowość Legnica
Wyświetleń: 2066   
Koniec: 31-01-2012 23:24:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dzień dobry wszystkim zainteresowanym. Oferuje na sprzedaż piękne auto jakim jest Honda Accord w wersji SJ z 1980 r. Jest to pierwszy wypust tego najbardziej prestiżowego modelu Hondy, który był produkowany w latach 1[zasłonięte]976-19. Mój egzemplarz jest oczywiście rodowitym Japończykiem i posiada cechy jak przystało na rodowitego Japończyka. Na swoje niecałe 900 kg masy posiada całkiem zrywny silnik 1.6 o mocy 81 koni. Jednostka napędowa poddawana okresowym przeglądom jest nie do zdarcia. Przy zeszłorocznym pomiarze kompresji wyszło równo 10,5 na każdym cylindrze. Silnik chodzi równo i pięknie brzmi za sprawą tłumika Remusa, który nadaje głęboki i mocny dźwięk. Ale do rzeczy. Auto kupiłem 3 lata temu na Śląsku. 300 km do domu zrobiło bez piśnięcia. Trochę pojeździłem ale zdecydowałem się trochę porobić przy mechanicznie zaniedbanym samochodzie. Powymieniałem podane niżej części korzystając z faktu, że są one jeszcze dostępne w sklepach. Auto jest piękne, rasowe z wyglądu i wzbudza ogromne zainteresowanie na ulicy. Mój poprzednik miał świetny pomysł z malowaniem. W samochodzie działa wszystko jak należy. Jak na 30-latka jest nieźle wyposażone. Posiada m.in. kontrolki otwarcia drzwi, tylnej klapy i sprawności świateł „stop”. Podświetlaną stacyjkę, schowek i popielniczkę. Są też nietuzinkowe kontrolki sygnalizujące konieczność wymiany oleju, filtra powietrza i przeprowadzenia rotacji kół. I jak każdy staruszek wymaga wkładu finansowego oraz serca! Ponieważ tylne zawieszenie jest częściowo zrobione należy zrobić i przód. I w zasadzie potem zostanie tylko blacharka i nowy wg wzornika najlepiej kolor lakieru. Niestety blacharkę robił jakiś kowal i teraz powinna trafić to profesjonalisty! Nałożył szpachlę i stwierdził, że jakoś to będzie. Tu i ówdzie pojawiają się już pęcherze. Część podłużnicy prawej jest bardzo skorodowana ale to pryszcz dla dobrego blacharza. Jeżeli ktoś zechce doprowadzić to piękne auto do wspaniałości to bardzo się ucieszę. Auto było sprzedane w Niemczech i posiada czarną tapicerkę , która na szczęście nie doznała uszkodzeń i spękań jak to bywa w kiepskich markach po 15 latach. Posiadam również na pamiątkę niemieckie dokumenty. Wymiany wymagają jedynie oryginalne poszycia foteli, które w tej chwili są pokryte pokrowcami. Jungtimer naprawdę wart zainteresowania. Zwłaszcza, że nietuzinkowy jak na swoje tylko 30 lat i można go jeszcze naprawiać na nowych częściach przez parę lat. Samochód jest ubezpieczony i posiada ważny przegląd techniczny. A teraz uczciwie, żeby nie jechać na darmo. Uczciwie:

1. Przednie zawieszenie częściowo do naprawy (lubię jak jest super a nie tak sobie) tzn. amortyzatory(dostępne np. w Inter cars 250 szt), łożyska, tuleje stabilizatorów.

2. Blacharka jeszcze trochę wytrzyma ale jak restaurować to porządnie)

3. Nie działa światło cofania

4. Do regulacji gaźnika-czasem ciężko odpala (pomimo wymiany całego ukł. zapłonowego)

Części nowe, które dokładam: rozrząd kompletny + uszczelka pod głowicą + uszczelniacze zaworowe , przewody giętkie hamulcowe

Części stare, które dokładam:

Drugie auto z wymontowanym zawieszeniem oraz stare (wymienione) części.

Części, które wymieniłem (zrobiły nie więcej niż 2 tyś km):

1. Tylne bębny, szczęki, cylinderki, łożyska kół i uszczelniacze.

2. Amortyzatory tył.

3. Cewka zapłonowa, przewody wysokiego napięcia, kopułka, palec rozdzielacza, świece zapłonowe.

4. Filtr powietrza, olej 15w40 z filtrem oleju.

5. Przednie tłoczki hamulcowe wraz z zestawem naprawczym, pompa hamulcowa oraz płyn hamulcowy Dot 4 zółty.

6. Pasek alternatora

7. Zregenerowany alternator

8. Pompa wody

9. Przeguby półosi

10. Olej w skrzyni 75w90

11. Pompa paliwa

12. Wachacze przednie

13. Końcówki drążków kierowniczych

14. Tarcze i klocki hamulcowe przednie

15. Akumulator

I proszę pamiętać, że auto ma 30 lat i zadawać mi głupich pytań. Ps lub zamienie na ruskiego boxera z wózkiem (k-750 lub dniepr MT 9) w dobrym stanie (akceptowalnym).

Powodzenia

tel. 668 [zasłonięte] 568