Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo...

19-01-2012, 21:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.40 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674515
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 14:00:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Wydawnictwo: OnePress


Pojedynek z ofertami:

  • Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
  • Najchętniej czytane tematy
  • Efektywne komunikaty reklamowe - neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
  • Wpływ metafor i technik autoperswazji
  • Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników

Hiperswazja - od greckiego hypĂŠr (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.

Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.

Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.

Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz - otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!


Spis treści:
Wstęp (7)
1. Ważne pojęcia (9)
  • Czym jest oferta reklamowa? (9)
  • Czym jest Najbardziej Oczekiwana Akcja (NOA)? (10)
  • Kim jest klient idealny? (13)
  • Nastrój klienta idealnego (20)
2. Jak traktować czytelnika? (25)
3. Rola Twojego emocjonalnego nastawienia w pisaniu tekstów (31)
4. Kim będziesz w oczach klienta? (37)
  • Ekspert (38)
  • Dziennikarz (42)
  • Przyjaciel (49)
5. Tematyka, która niemal zawsze przyciąga uwagę (53)
  • Rewolucja (53)
  • Mody i trendy (55)
  • Wspólny wróg (57)
  • Aktualności (58)
  • Kontrowersyjne i nietypowe stwierdzenia (60)
  • Elity i zadowolone społeczności (62)
  • Konflikty społeczne (64)
  • Tajemnice (65)
  • Zakazany owoc (68)
  • Wezwanie do buntu (71)
  • Praktyczne porady (73)
  • Granice (75)
  • To, co nam się należy (76)
  • Dowody na to, że ludzie to idioci, a ja jestem lepszy (78)
  • Niedostępność i wyjątkowe okazje (80)
  • Ekskluzywność (83)
  • Podnoszenie standardów (85)
  • Normy i ich przestrzeganie (86)
6. Struktura dobrego tekstu (91)
  • Metastrategia - dopasowanie i prowadzenie (91)
  • Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość (93)
  • Problem - rozwiązanie (95)
  • Bierny - aktywny (97)
  • Znane - nieznane (99)
  • Ogół - szczegół (100)
  • Ty - ja (101)
  • Konieczność - możliwość (102)
  • Chaos - porządek (104)
  • Podsumowanie (106)
7. Historie (107)
  • Historia dwóch kolegów (110)
  • Od zera do bohatera (111)
  • Dawid i Goliat (112)
  • Eksperymenty (114)
  • Kawały (115)
  • Historia z życia wzięta (117)
8. Wybrane techniki wpływu (119)
  • Metafora produktu (119)
  • Techniki prezentowania korzyści (123)
  • Autoperswazja (125)
  • Rozwiewanie wątpliwości (128)
  • Dawanie przykładu (131)
9. Budowanie zdań i akapitów (133)
Zakończenie (135)

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje