HEAD VENTURI 95
+
WIĄZANIA AAAttack 13
Model 2013/2014
Ubite trasy zostaną porzucone, nieznane wzywa do eksploracji, a niemożliwe czeka na wyzwania. Granica pomiędzy sportem, sztuką,
a szaleństwem jest bardzo delikatna. Ludzie szukający danych linii, posuwają się coraz dalej, wspinając się coraz wyżej i skacząc
z coraz wyższych klifów. Chociaż znamy wszystkie prawa fizyki, pytamy ich o doświadczenie: Marzymy o lataniu dopóki
nie zderzymy się z rzeczywistością lądowania - ale wciąż doświadczamy nowych, niezwykłych przeżyć.
Specyfikacja nart:
DŁUGOŚĆ NART: 181 cm
TALIOWANIE:[zasłonięte]140-956
PROMIEŃ SKRĘTU: 16,0 m
* NARTY MAJĄ GRUBE KRAWĘDZIE!
* NARTY SĄ UŻYWANE, POTESTOWE, NIE POCHODZĄ Z WYPOŻYCZALNI.
* PRZYGOTOWANE DO SEZONU, NASMAROWANE.
* NARTY SĄ W STANIE BARDZO DOBRYM.
* NA NARTY UDZIELAMY PEŁNĄ 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ!
* WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURĘ, WYSYŁAMY ZA GRANICĘ.
Rzeczywiste zdjęcia nart:
Nr[zasłonięte]10050
Na życzenie montaż i ustawienie wiązań na maszynie
WINTERSTEIGER DRIVETRONIC – GRATIS!!!
Wiązania ustawiamy specjalną maszyną Wintersteiger Drivetronic.
Maszyna wykonuje test symetrii i dobiera optymalne ustawienia siły wypięcia według aktualnych norm ISO.
Po wykonaniu pomiaru wydruk dla ubezpieczyciela z urządzenia dołączany jest do przesyłki.
Wiązania ustawione na maszynie Drivetronic zwiększają poziom bezpieczeństwa narciarza.
W celu ustawienia wiązań wymagane jest przesłanie drogą mailową następujących parametrów:
- Długość skorupy buta w milimetrach
- Waga
- Wzrost
- Wiek
- Poziom umiejętności narciarskich (początkujący, średniozaawansowany, zawodowiec)
WŁAŚCIWOŚCI:
1) TTS (TIP&TAIL STABILIZER SYSTEM) - Szkielet stabilizujący, który poprawia sztywność poprzeczną dziobów
i pietek nart z rockerem. To unikalna właściwość nart HEAD zwiększająca osiągi narty w każdych warunkach.
2) TUFFWALL - Ściany boczne ABS odporne na uderzenia. Zachowują zdolność szybkiej reakcji, ale są
przy tym stworzone do przyjmowania ciosów od skał.+
3) ISS - INDEPENDENT SUSPENSION SYSTEM - Elastomerowe tłumiki wibracji zlokalizowane z przodu,
z tyłu i pod stopami. Elastomer wycisza wibracje często kojarzone z nartami z rockerem. Pod stopami tłumienie
wibracji zapewnia gładką i spokojną jazdę.
4) TNT ROCKER - Rocker z przodu i z tyłu w połączeniu z tradycyjnym wygięciem w środkowej części (camber).
Taka kombinacja daje uczucie surfowania w puchu, ale zapewnia też uniwersalność na twardym śniegu.
40% rocker, 60 %camber.