Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

19-01-2012, 14:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997675106
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 13-01-2012 14:12:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wydawnictwo: OnePress


Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Spis treści:

Jak stworzyć markę bez wykorzystania środków masowego przekazu? (7)

ERICH JOACHIMSTHALER I DAVID A. AAKER

Marki producentów i marki sieci handlowych - które zwyciężą? (29)

JOHN A. QUELCH I DAVID HARDING

Jak stworzyć markę wysokiej jakości? (63)

REGINA FAZIO MARUCA

Jak nie spalić marki w ogniu walki? (91)

DAVID A. AAKER

Powiększaj zysk, nie wydłużając linii produktów (119)

JOHN A. QUELCH I DAVID KENNY

Logika wydłużania linii produktów (145)

DZIEWIĘCIU EKSPERTÓW OMAWIA ARTYKUŁ
JOHNA QUELCHA I DAVIDA KENNY'EGO
"POWIĘKSZAJ ZYSK, NIE WYDŁUŻAJĄC LINII PRODUKTÓW"

Czy tę markę można ocalić? (169)

REGINA FAZIO MARUCA

Najlepsza strategia marki (193)

VIJAY VISHWANATH I JONATHAN MARK

O autorach (215)

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje