Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

28-02-2012, 20:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60.20 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2030881445
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 01:27:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo

Harvard Business School

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1556-8
  • liczba stron: 200
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: vip
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-05
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Przywództwo to działanie, nie stanowisko.
    Donald H. McGannon

    Nie jest łatwo być na szczycie. Zarządzający przechodzą ciągłe sprawdziany - od najbardziej przyziemnych po najcięższe, zagrażające całej organizacji. Bycie przywódcą to prawdziwe wyzwanie, a umiejętności, które powinien posiadać prawdziwy lider, nie da się zdobyć nawet na najlepszych uniwersytetach. Trudno także zaufać jedynie swojej intuicji. Gra toczy się o zbyt wysoką stawkę - o przyszłość całego przedsiębiorstwa, zespołu, istotnych projektów.

    Aby pokonywać przeszkody przy poważnym kryzysie, prosperować w środowisku biznesowym charakteryzującym się szybkimi zmianami i nie stracić orientacji w gąszczu reguł zachowania organizacyjnego, trzeba zdać się na zdobyte wcześniej doświadczenie. Praktyka jest tu wprost nieoceniona. Co jednak ma zrobić początkujący przywódca lub nawet doświadczony menedżer, który znalazł się w zupełnie obcej sobie sytuacji? Skąd czerpać inspirację? Gdzie szukać wskazówek? Ten zbiór przenikliwych artykułów pomoże Ci zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami i stać się silniejszym, mądrzejszym i bardziej wiarygodnym liderem.
    Autorytety w świecie zarządzania zdradzą Ci, jak:
    • wykorzystać odwagę i zarządzać ryzykiem;
    • umiejętnie gospodarować czasem i przyjmowanymi priorytetami;
    • korzystać z feedbacku;
    • odnajdywać się w nowym otoczeniu rynkowym;
    • tworzyć operacyjne, osobiste i strategiczne sieci kontaktów.


    Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji - koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmieniają nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.


    Proces stawania się szefem (7)
    LINDA A. HILL

    Odwaga jako umiejętność (29)
    KATHLEEN K. REARDON

    O co zapytać osobę w lustrze? (45)
    ROBERT S. KAPLAN

    Dyrektor generalny w drugim akcie (71)
    DAVID A. NADLER

    Chwile prawdy. Czołowi biznesmeni z całego świata opowiadają o wyzwaniach, które ukształtowały ich jako liderów (91)
    OLLI-PEKKA KALLASVUO, GARY JACKSON, FRANZ HUMER, ARTHUR GENSLER, SIERGIEJ PIETROW, ALAN KLAPMEIER, ALEXANDER B. CUMMINGS I DULEEP ALUWIHARE

    Jak liderzy tworzą i wykorzystują sieci kontaktów? (115)
    HERMINIA IBARRA I MARK HUNTER

    Kiedy nowy menedżer obejmuje przywództwo (137)
    JOHN J. GABARRO

    Przewodzenie procesowi zmian. Przyczyny niepowodzeń (175)
    JOHN P. KOTTER

    O autorach (197)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.