Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Podejmowanie...

19-01-2012, 14:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 59.30 zł      Aktualna cena: 59.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997675110
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 20   
Koniec: 13-01-2012 14:12:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Wydawnictwo: OnePress



Decyzja na wagę złota
Właściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić. Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press.

Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji. Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.

  • Wartość suchych faktów i statystyk.
  • Znaczenie logiki i dowodów w zarządzaniu.
  • Waga emocji, przeczuć i zdrowego rozsądku.
  • Eliminacja przeszkód w otwartym dialogu.
  • Diagnostyka decyzji i pokonywanie blokad.
  • Stawianie na właściwych ludzi i odpowiednie technologie.

"Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w "Harvard Business Review" -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

Obowiązkowa dla ambitnych biznesmenów i menedżerów
pracujących w organizacjach na całym świecie.


Spis treści:

Kto podejmuje decyzje? (7)
PAUL ROGERS I MARCIA BLENKO
Zarządzanie oparte na faktach (35)
JEFFREY PFEFFER I ROBERT I. SUTTON
Przestań planować, zacznij podejmować decyzje (71)
MICHAEL C. MANKINS I RICHARD STEELE
Świadome decyzje (95)
MAX H. BAZERMAN I DOLLY CHUGH
Konkurencja oparta na analizie danych (117)
THOMAS H. DAVENPORT
Decyzje a przeczucia (145)
GARDINER MORSE
Wykorzenianie kultury braku decyzyjności (167)
RAM CHARAN
Myślowe pułapki, które prowadzą do złych decyzji (191)
JOHN S. HAMMOND, RALPH L. KEENEY I HOWARD RAIFFA
O autorach (217)

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje