Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

19-01-2012, 21:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1999367039
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 12:59:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Harvard Business School Press
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 83-7361-903-8
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Effective Communication (Harvard Business Review Paperback Series)
Format: A5, stron: 218
oprawa twarda

Data wydania: 11/2005

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

  • Doskonalenie umiejętności słuchania innych
  • Określanie celu zebrania
  • Organizowanie zebrań
  • Prowadzenie spotkań
  • Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
  • Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
  • "Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.