Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HARRY POTTER I KOMNATA TAJEMNIC

27-01-2012, 4:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2061697012
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 27   
Koniec: 15-02-2012 21:45:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać
 


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

 

HARRY POTTER I KOMNATA TAJEMNIC

 


 

gra używana, stan zestawu dobry, nie ma problemu z działaniem

 

wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D

 

Harry Potter i Komnata Tajemnic to druga część komputerowych przygód Harrego Pottera. Podobnie jak to miało miejsce z częścią pierwszą, gdzie fabułę wzięto żywcem z pierwszego tomu książki pani J.K. Rowling – druga oparta została na wydarzeniach z tomu drugiego. W grze ponownie śledzimy przygody młodego czarodzieja, rozpoczynającego drugi rok nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Po emocjach związanych z latającym samochodem, dzięki któremu nie spóźnimy się na rozpoczęcie roku szkolnego, czeka nas odkrywanie nowych tajemnic prastarej szkoły.

Tym razem Harry zostaje wciągnięty w mroczną intrygę dotyczącą Domu Slitherin, a jego wrogiem staje się dziedzic jednego z założycieli szkoły – Salazara Slytherina. Na szczęście, z pomocą starych przyjaciół, Hermiony, Rona, Hagrida i sowy Hedwigi, udaje mu się rozwikłać tajemnice i zażegnać kolejne niebezpieczeństwo zawisłe nad Hogwarts. Oczywiście po drodze czeka nas wiele przygód, ale i nauki, gdyż jedynie czary drugoklasistów są na tyle potężne by pomóc w wykonaniu zadania. Wędrując po szkole i okolicach rozmawiamy z wieloma znanymi z kart powieści postaciami, jak Jęcząca Marta, odwiedzimy również handlarzy magią na Ulicy Pokątnej. Dodatkową rozrywką są nowe mini-gry, w stylu oczyszczenia ogródka pani Weasley ze szkodliwych gnomów czy zmierzenie się z innymi uczniami w Klubie Pojedynków profesora Lockharta.

 

.