Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harley WLA custom, oldschool chopper, bobber, BSA

04-06-2012, 23:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik Brodacz_H-D
numer aukcji: 2336087849
Miejscowość giżycko
Wyświetleń: 1437   
Koniec: 17-05-2012 13:01:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam customa na bazie Harleya WLA, maszyna jeżdżąca, do końcowego złożenia i lakierowania. Maszyna budowana w stylu oldschoolowego bobbera o zgrabnej, smukłej sylwetce, ale nie jest mała, bo przy 185cm wzrostu jest mi wygodnie: - silnik H-D WLA po kapitalnym remoncie; - skrzynia 4-biegowa z suchym sprzęgłem od BSA Gold Star z lat 60-tych; - rama ze sztywnym tyłem, przykręcane, regulowane łoże do mocowania skrzyni, więc nie ma problemu ze wstawieniem innej, np. oryginalnej; - do zasilania do wyboru 2 gaźniki z króćcami i obudowami filtrów: angielski podciśnieniowy SU i japoński podciśnieniowy Mikuni; - do silnika dopasowana, przerobiona prądnica 6V od Trabanta oraz regulator napięcia; - 2 pojedyncze cewki 6V do zasilania świec; - 3 komplety świec zapłonowych: Iskra (używane), NGK A6 (nowe) i Champion (nowe); - 2 zbiorniki paliwa do wyboru: w stylu starego Sportstera (na zdjęciu) i drugi w kroplowym kształcie; - do silnika są zrobione z kwasówki 2 długie rury wydechowe kończące się wraz z tylnym kołem, które dają głębokie, basowe dudnienie; - do motocykla jest pojedyncze, duże siodło z amortyzatorem z roweru górskiego do podparcia, należy zrobić pod nie stelaż z przodu na zawiasie, a tyłu pod ten amortyzator; - 2 płaskie błotniki - z przodu wąski, z tyłu szeroki; - przednie zawieszenie teleskopowe - lagi wytoczone z kwasówki, żadne przedłużki lub inne partactwa; - szerokie półki zawieszenia; - oświetlenie: mały, chromowany reflektor z przodu (zdjęcie) i mała, "nagrobkowa" lampka na tylnym błotniku; - chromowana kierownica ze skręcanego, kwadratowego pręta customingowej firmy Fehling; - koło tylne z oponą 130/80-18", przednie na zdjęciu 3.00-18", mam dodatkowe 19" na małym półbębnie i oponą Dunlop 90/90-19 z obwodowym bieżnikiem "prowadzącym"; - w łożu mocującym między skrzynią a tylnym błotnikiem wykonane miejsce na akumulator 6V 13Ah; - zbiornik oleju "podkowa" w stylu dużych H-D, mocowany pod siedzeniem; - aluminiowe, toczone podnóżki, rolgaz i lewa rączka; - kopniak po prawej stronie, dźwignia zmiany biegów na razie też; - chromowane oparcie z okrągłego pręta, do lekkiej przycięcia, ale to kwestia gustu; - do motocykla mam polskojęzyczną literaturę techniczną oraz ogólną; - do zrobienia: mocowanie siodła-stelaż, osłona wstępnego przeniesienia napędu (lub nie), dźwignia zmiany biegów na lewym podnóżku i kilka detali wedle gustu, dopasowanie całości i lakier. Maszyna jest dużo lżejsza od oryginału i dzięki dobrym przełożeniom skrzyni, rewelacyjnie przyspiesza i jedzie max nieco ponad 130 km/h. Łatwo pali na kopa. Na japońskim gaźniku Mikuni mniej pali, a na SU więcej, ale lepiej jeździ... Więcej zdjęć i informacji na maila. Cena w aukcji nie dotyczy motocykla! Cena jaka mnie interesuje za motocykl - 9 tys. PLN.