Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HANDBOOK OF CRM Adrian Payne

26-10-2014, 1:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 363.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643413521
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:24:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50647, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85794, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26074, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06643, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08961, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50647, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85794, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26074, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06643, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08961

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Handbook of CRM: Achieving Excellence through Customer Management

HANDBOOK OF CRM Adrian Payne

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Adrian Payne
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 31 Oct 2005
Dimensions: 3 x 16.1 x 23.7 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A75A664371

 

 

Customer Relationship Management is a holistic strategic approach to managing customer relationships to increase shareholder value, and this major Handbook of CRM gives complete coverage of the key concepts in this vital field.
It is about achieving a total understanding of the concepts that underlie successful CRM rather than the plethora of systems that can be used to implement it.
Based on recent knowledge, it is underpinned by:
* Clear and comprehensive explanations of the key concepts in the field
* Vignettes and full cases from major businesses internationally
* Definitive references and notes to further sources of information on every aspect of CRM
* Templates and audit advice for assessing your own CRM needs and targets
The most lucid, comprehensive and important overview of the subject and an invaluable tool in enabling the connection of the major principles to the real world of business.
* A definitive, heavily researched, comprehensive overview
* Key concepts allied to action templates
* Written by one of the first major marketing thinkers in the field and based on Cranfield Business School's internationally acknowledged leadership in the field

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT Francis Buttle

 MARKETING PLANS Malcolm McDonald, Hugh Wilson

 MICROSOFT DYNAMICS CRM 2011 STEP BY STEP Snyder

 CRM AT THE SPEED OF LIGHT Paul Greenberg

 THE CRM HANDBOOK Jill Dyche

 CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT Kumar, Reinartz