Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Guild Wars: Nightfall PC NOWA W FOLII

18-01-2012, 16:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.99 zł     
Użytkownik topkan_pl
numer aukcji: 2034361568
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-01-2012 21:59:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Top Seller: Guild Wars: Nightfall PC (napisy PL)

Opis

tryb gry: massive online multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet
wymagania wiekowe: 12+

wersja językowa: polska i angielska

Guild Wars: Nightfall to kolejny, drugi już dodatek do niezwykle popularnej gry online. Podobnie jak poprzedni, o podtytule Factions, nie wymaga posiadania żadnej z wcześniejszych wersji Guild Wars, chociaż zawiera opcję przeniesienia postaci w nich stworzonych. Najważniejsze zmiany jakie wprowadza Nightfall, to dodanie nowego kontynentu, a także dwóch klas postaci. 

Akcja dzieje się w krainie Elona, zwanej także Ziemią Złotego Słońca. Ten wypalony słońcem, pustynny kontynent, podobny do Północnej Afryki, składa się z trzech głównych prowincji: wyspiarskiej Istar, pełnej ruin po dawnym imperium; zmilitaryzowanej Kourny, rządzonej przez wielkiego wodza Warmashala Varesha; i ostatniej, dzikiej, zlokalizowanej w północnej części kontynentu, władanej przez Princess of Vabi. Mimo tego, że ten bogaty i potężny kontynent znajduje się pod opieką mistrzów walki z Order of the Sunspears, coraz bardziej popada w cień złego boga-wyrzutka. Tylko zdolny, silny i zdecydowany władca jest w stanie ochronić kontynent przed spustoszeniem.

W tej nierównej walce z siłami ciemności możemy wspomagać się korzystaniem z dwóch nowych klas – Paragon i Dervish. Paragoni, odziani w zbroje z kości słoniowej i pereł, z wygrawerowanymi na nich skrzydłami, są czymś w rodzaju aniołów stróżów. Ich zadaniem nie jest pojawianie się w pierwszej linii walk. Paragoni o wiele lepiej czują się w roli wspierających pozostałe jednostki dowódców, ciskając włóczniami, a także rzucając czary i wydając okrzyki bojowe, zwiększające możliwości pozostałych żołnierzy. Anielska natura Paragonów przejawia się także w postaci możliwości przełamywania i niwelowania uroków oraz klątw rzucanych przez wojska przeciwnika. Z kolei Derwisze są jakby przeciwieństwem Paragonów. Oni najlepiej się czują w bezpośrednim starciu. Ci święci wojownicy, potrafią porazić kilku wrogów jednym uderzeniem swych potężnych kos. Ich sekretną bronią jest niesamowity atak polegający na wirowaniu kosą, znakomicie sprawdzający się w sytuacjach, kiedy to Derwisz jest otoczony przez masę wrogów. Derwisze potrafią także rzucać na siebie całą gamę czarów, wspomagających zdolności bojowe, a także leczących i chroniących postać. Jest to bardzo przydatne, z tego względu, że Derwisze ubrani są w kapłańskie szaty, a nie zbroje. W zakresie ochrony przed ciosami rywali ci święci wojownicy bardziej muszą polegać na własnych umiejętnościach i czarach, niż na pancerzu. Dodatkiem do kapłańskich szat są bransolety noszone na przedramionach. Derwisze przez cały czas zakrywają głowy kapturami, wyrażając tym samym pokorę wobec bogów.