Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GREEN TO GOLD Daniel Esty, Andrew Winston

29-06-2015, 4:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 102.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405708394
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 04:32:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70307, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03937, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68622, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00879, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10614, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70307, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03937, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68622, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00879, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10614

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage

GREEN TO GOLD Daniel Esty, Andrew Winston

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Daniel C. Esty, Andrew Winston
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 29 Jan 2009
Dimensions: 15.5 x 2.6 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 408
Condition: NEW
Product_ID: A47AC9C742

 

 

From the Publishers Weekly review: ''Two experts from Yale tackle the business wake-up-call du jour-environmental responsibility-from every angle in this thorough, earnest guidebook: pragmatically, passionately, financially and historically. Though ''no company the authors know of is on a truly long-term sustainable course,'' Esty and Winston label the forward-thinking, green-friendly (or at least green-acquainted) companies WaveMakers and set out to assess honestly their path toward environmental responsibility, and its impact on a company's bottom line, customers, suppliers and reputation. Following the evolution of business attitudes toward environmental concerns, Esty and Winston offer a series of fascinating plays by corporations such as Wal-Mart, GE and Chiquita (Banana), the bad guys who made good, and the good guys-watchdogs and industry associations, mostly-working behind the scenes. A vast number of topics huddle beneath the umbrella of threats to the earth, and many get a thorough analysis here: from global warming to electronic waste ''take-back'' legislation to subsidizing sustainable seafood.For the responsible business leader, this volume provides plenty of (organic) food for thought. ''

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SUSTAINABILITY: ALL THAT MATTERS Chris Goodall

 HOW BAD ARE BANANAS? Mike Berners-Lee

 PROSPERITY WITHOUT GROWTH Tim Jackson

 ETHICAL MARKETING AND THE NEW CONSUMER Arnold

 THE ECOLOGY OF COMMERCE Paul Hawken

 CRADLE TO CRADLE Braungart, McDonough