Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRAPHIC DESIGN THEORY (GRAPHIC DESIGN IN CONTEXT)

23-05-2014, 2:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 194.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178124730
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-05-2014 01:59:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62195, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97370, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02904, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79293, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88219, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62195, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97370, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02904, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79293, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88219

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Graphic Design Theory (Graphic Design in Context)

GRAPHIC DESIGN THEORY (GRAPHIC DESIGN IN CONTEXT)

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Meredith Davis
Language: English
Publisher: Thames & Hudson
Publication Date: 17 Sep 2012
Dimensions: 27 x 21 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A5AAB9A490

 

 

This is one of two books in Design in Context, a vital new series that focuses on the needs of contemporary students of graphic design. Meredith Davis draws on her many years experience teaching graphic design students to explain complex theories with total clarity, encouraging readers to evaluate existing design work critically, and to use theoretical frameworks to enhance their own studio practice. Topics include: communication models; visual representation as a system of signs; cognitive approaches to design; modernism and postmodernism; and the social, cultural, and material contexts of contemporary design. Above all, the book demonstrates to students how to apply theory in a modern graphic design practice to improve their work and to embark on a successful career.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 NO MORE RULES: GRAPHIC DESIGN AND POSTMODERNISM

 A TYPE PRIMER John Kane

 100 IDEAS THAT CHANGED GRAPHIC DESIGN Heller

 GRAPHIC DESIGN: A HISTORY Stephen Eskilson

 VISUAL RESEARCH Ian Noble, Russell Bestley

 FULLY BOOKED: INK ON PAPER Andrew Losowsky