Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRAND THEFT AUTO ZŁOTA EDYCJA - III+IV+EFLC+SA+VC

04-12-2014, 4:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.40 zł     
Użytkownik hellkeys_com
numer aukcji: 4854581294
Miejscowość Internet
Zostało sztuk: 40    Wyświetleń: 21   
Koniec: 04-12-2014 04:45:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wersja: cyfrowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Pakiet gier zawiera:

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto III to trzecia odsłona kontrowersyjnej gry akcji, w której wcielamy się w pozbawionego wyrzutów sumienia amerykańskiego przestępcę. Rewolucyjna pod względem technologii produkcja została stworzona przez szkockie studio Rockstar North, a wydano ją kolejno na PS2, PC i pierwszej konsoli Xbox.
Rzeczą odróżniającą GTA III od poprzednich odsłon serii jest w pełni trójwymiarowa, wyznaczająca w 2001 r. nowe standardy, oprawa graficzna, wykonana przy użyciu silnika RenderWare. Dzięki niej możliwe było wygenerowanie bogatego w obiekty i sterowanych przez AI ludzi, którzy tworzą razem wielkie, tętniące życiem miasto.
Owa metropolia to Liberty City, wirtualna adaptacja Nowego Jorku, zaś osobnikiem, jakim możemy w grze sterować, jest wiecznie milczący Claude Speed. Młodzian ten jak każdy bohater w serii GTA, pragnie stać się bossem przestępczego półświatka. Chłopak ma do zrealizowania kilka istotnych celów, jak chociażby zemstę na swojej byłej dziewczynie, Catalinie, która o mało co nie wpędziła go do więzienia.
Swoje zadania Claude otrzymuje od kilkunastu charyzmatycznych szefów, których poznajemy w wykreowanych z pomysłem cutscenkach. Wśród zleceń trafiają się niekiedy zadania zaprojektowane z przymrużeniem oka (np. zbieranie porozrzucanych na ulicy „świerszczyków”), a także liczne aluzje do innych gier akcji, np. misja „Two-faced Tanner”, w której autorzy nabijają się z dwuwymiarowego policjanta, bohatera Drivera 2.
Fabuła GTA III jest nieliniowa, co oznacza, że większość misji (szczególnie pobocznych) można wykonywać w dowolnej kolejności, a nawet zrezygnować na jakiś czas ze zleceń i oddać się swobodnej eksploracji Liberty City. Do swojej dyspozycji bohater ma całą przestrzeń trzech połączonych ze sobą wysp (Portland, Staunton Island i Shoreside Vale). Odległości między nimi może pokonywać za pośrednictwem mostów i tuneli bądź też dzięki kilku rodzajom motorówek (Claude nie posiada umiejętności pływania).
Fundamentalną rolę w GTA III spełniają dziesiątki nielicencjonowanych pojazdów, które podzielić można m.in. na auta dostawcze, rodzinne czy sportowe. Część z nich ma specjalne właściwości (np. unikalny, kuloodporny odpowiednik Humvee - Patriot), inne są bardzo rzadko spotykane (np. samochód-lodziarnia). Pojazdy mogą poszczycić się kilkunastoma strefami uszkodzeń oraz nadzwyczaj intuicyjnym modelem sterowania. Oferują także możliwość prowadzenia ostrzału w trakcie jazdy (drive-by) oraz opcję słuchania ośmiu stacji radiowych (większość puszczanych w nich utworów nagrano specjalnie na potrzeby Grand Theft Auto III). Każdy z wozów dane jest nam przechowywać w garażach, umiejscowionych przy kryjówkach Claude’a w poszczególnych dzielnicach.
W walkach z oponentami pozwolono nam używać m.in. pistoletu, uzi, strzelby, koktajlów Mołotowa oraz snajperki, przydatnej np. w eliminowaniu stróżów prawa, którzy zjeżdżają po linie z helikoptera, aby nas aresztować. GTA III posiada ponadto silnie zarysowany kontekst seksualny – w grze można odbywać stosunki z prostytutkami, a także pracować dla właściciela domu publicznego, opiekując się na jego polecenie pannami lekkich obyczajów.
Swoją konstrukcją i rozmachem GTA III wyprzedziło o klasę większość dostępnych w latach 2[zasłonięte]001-20 gier akcji, co znalazło odzwierciedlenie w doskonałych recenzjach i świetnej sprzedaży gry. Produkcja Rockstar North zainspirowała również inne firmy do tworzenia podobnych tytułów (np. serie True Crime i Saint’s Row). W odniesieniu do nich zaczęto stosować określenie „klon GTA”.

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV to ukazana z perspektywy trzeciej osoby gra akcji, będąca kolejną odsłoną bestsellerowego i kontrowersyjnego zarazem cyklu, który swymi korzeniami sięga do 1997 roku. Opisywany produkt jest pecetową konwersją jednej z najwyżej ocenianych i najlepiej sprzedających się pozycji w historii elektronicznej rozrywki.
Fabuła gry koncentruje się wokół Niko Bellica, bohatera, który za namową kuzyna Romana postanowił opuścić Europę Wschodnią i przybyć do Stanów Zjednoczonych. Niestety, na miejscu okazało się, że zastana przezeń rzeczywistość daleko odbiega od tej opisanej przez krewnego. Roman skłamał, że posiada dwie żony, sporych rozmiarów kolekcję samochodów oraz pokaźne konto w banku. Co więcej, niesforny krewniak nieustannie wpada też w nowe kłopoty, z których Niko musi go stale wyciągać.
Kuzyn to pierwszy zleceniodawca Bellica, jednak wraz z postępami w rozgrywce nasz podopieczny zapoznaje się z lokalną siatką przestępców, którzy stają się kolejno jego szefami. Kontakt z gangsterami odbywa się najczęściej za pośrednictwem telefonu komórkowego, z pomocą którego możemy nie tylko dzwonić i odbierać połączenia, ale także wysyłać zdjęcia oraz przechodzić do trybu multiplayer. Urządzenie da się w dużym stopniu personalizować, wzbogacając je o dzwonki czy nowe menu, ściągnięte wprost ze specjalnej, stworzonej wyłącznie na potrzeby GTA IV, wersji Internetu.
Miejscem rozgrywki uczyniono wirtualne miasto Liberty City, do złudzenia przypominające Nowy Jork i zawierające typowe dla tej metropolii budowle (m.in. odpowiednik Statuy Wolności, Most Brooklyński i Empire State Building). Lokację podzielono na pięć dzielnic: Broker (Brooklyn), Algonquin (Manhattan), Dukes (Queens), Bohan (Bronx) i Alderney (New Jersey). Wirtualne środowisko zostało całkowicie zurbanizowane, a rozwinięta sieć dróg i nowoczesna architektura zachęcają do ciągłej eksploracji.
Wykonując konkretną misję, należy najpierw przebrnąć przez labirynt ulic, aby dotrzeć do ostatecznego celu, zaznaczonego na mapie miasta. Trasę można pokonać pieszo, z pomocą słynnych, żółtych taksówek bądź też skradzionym pojazdem, wśród których znajdują się motocykle oraz samochody. Prócz nich w grze dostępna jest też kolej, motorówki oraz helikoptery. Tradycyjnie w czasie poruszania się wybranym wehikułem możemy słuchać radiowej muzyki, emitowanej przez 18 zróżnicowanych stacji. Jedną z zaimplementowanych rozgłośni prowadzi Lazlow, znany z wcześniejszych odsłon serii, inne – takie gwiazdy, jak zwyciężczyni konkursu Eurowizji, Ukrainka Rusłana czy legenda rocka, Iggy Pop.
Po dotarciu na wyznaczone miejsce niejednokrotnie trzeba zmierzyć się z licznymi oponentami – w tym celu można skorzystać z zaoferowanego arsenału broni (zawierającego m.in. pistolety, różnego rodzaju karabiny, a nawet wyrzutnię rakiet). Istotne jest, że akcja rozwija się w zależności od podejmowanych decyzji i kolejności wykonywania otrzymanych zadań. Pozwala to graczowi wpływać na bieg aktualnych zdarzeń oraz zachęca go do ponownego rozpoczęcia zabawy.
W przygotowaniu dopracowanej i bogatej w szczegóły oprawy wizualnej developerzy wykorzystali silnik RAGE (Rockstar Advanced Game Engine), wspierając go dodatkowo odpowiedzialnym za fizykę modułem Euphoria. Dzięki zastosowaniu tych technologii użytkownik obserwuje niesamowitą grę cieni, refleksy świetlne, dym mieszający się z powietrzem i dopieszczoną animację postaci omijających dziury w chodniku, noszących siatki z zakupami czy siedzących na ławkach. Spore wrażenie robią również wschody i zachody słońca, diametralnie wpływające na wygląd i kolorystykę szarego z reguły miasta. Oprawa jest odpowiednio ładniejsza w wersji na PC w stosunku do konsol stacjonarnych PS3 i X360.
Ponadto, w edycji przeznaczonej na komputery osobiste Grand Theft Auto IV zawiera ulepszony system celowania, opcje oglądania powtórki z ostatnich 30 sekund gry, a także bardziej rozbudowany tryb multiplayer. Program korzysta również z usługi Games for Windows Live.

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City

Episodes from Liberty City jest kompilacją dwóch dodatków DLC do gry Grand Theft Auto IV, a mianowicie The Lost and Damned oraz The Ballad of Gay Tony. W przeciwieństwie do właściwych rozszerzeń, które były oferowane wyłącznie w cyfrowej dystrybucji, opisywany zestaw sprzedawany jest w klasycznej formie pudełkowej. Warto jednocześnie zaznaczyć, iż do uruchomienia Episodes form Liberty City nie jest wymagane posiadanie podstawowej wersji GTA IV.
W The Lost and Damned wcielamy się w postać Johnny’ego Klebitza, jednego z bardziej zasłużonych członków tytułowego gangu motocyklowego The Lost. Główny bohater do niedawna sprawował funkcję tymczasowego przywódcy formacji, nadzorując wszelkie przejawy jej działalności. Sprawy skomplikowały się jednak po powrocie z odwyku dawnego lidera The Lost – Billy’ego Greya. Zawarte przez Johnny’ego cenne sojusze zostają zerwane, a do walk o przejęcie wpływów wkracza konkurencyjny gang Angels of Death.
Fabuła The Lost and Damned w pewnym stopniu pokrywa się z wydarzeniami z głównej gry, a ponadto spotykamy wiele znanych z podstawowej wersji postaci, w tym samego Niko Bellica. Główną część składową tego dodatkustanowią nowe misje, w większości przypadków zakładające wykorzystanie mechanicznych rumaków. Nie jesteśmy ponadto zdani wyłącznie na siebie, gdyż w wielu zadaniach towarzyszą nam inni członkowie The Lost.
Lista pozostałych atrakcji The Lost and Damned obejmuje możliwość korzystania z nieznanych wcześniej typów broni (m.in. granatnik, strzelba bojowa, kij bilardowy, obrzyn), nowych środków transportu (m.in. kilkanaście modeli motocykli, ciężarówki) oraz uczestniczenia w interesujących mini-grach (m.in. siłowanie się na rękę). Znacznie poprawiono też multiplayer, wzbogacając go o takie tryby zabawy jak Club Business (jazdy w szyku z innymi członkami gangu i wykonywanie zlecanych zadań), Lone Wolf Biker (ucieczka w pojedynkę przed kilkunastoma przeciwnikami na motocyklach) czy Witness Protection (ochrona świadków).
W The Ballad of Gay Tony przejmujemy kontrolę nad postacią pochodzącego z Dominikany Luisa Lopeza. Główny bohater jest typowym gangsterem, ale i zarazem osobistym asystentem króla nocnych klubów Tony’ego Prince’a, któremu nadano żartobliwy przydomek Gay Tony. W trakcie rozgrywki najwięcej czasu spędzamy w prowadzonych przez Prince’a dyskotekach, próbując równolegle utrzymać swojego pracodawcę przy życiu. Okazuje się mianowicie, iż Tony zaciągnął pożyczki u niewłaściwych osób, które nie przebierają w środkach by odzyskać należne im fundusze.
Fabuła The Ballad of Gay Tony obfituje w rezultacie w wiele dynamicznych sekwencji walk, rozgrywających się nie tylko na przedmieściach i w klubach, ale i też w ścisłym centrum miasta. W trakcie rozgrywki oprócz samego Tony’ego poznajemy również wiele innych ciekawych osobistości, jak chociażby prowadzącego ekscentryczny styl życia Yusufa Amira.
Oprócz nowego wątku fabularnego w The Ballad of Gay Tony możemy liczyć na inne ważne usprawnienia, wśród których na uwagę zasługuje dodanie znanych z Grand Theft Auto: Vice City wózków golfowych, nowego modelu śmigłowca, potężnych giwer (m.in. karabin szturmowy, shotgun z eksplodującymi pociskami, zdalnie detonowane ładunki wybuchowe), luksusowych limuzyn, jachtów czy też nieocenionych przy zeskakiwaniu z dużych wysokości spadochronów. Nie zabrakło także wielu prostych mini-gier powiązanych z faktem częstego odwiedzania przybytków Tony’ego.
Akcja obu dodatków rozgrywa się w Liberty City, a więc w mieście doskonale znanym z Grand Theft Auto IV. Metropolia ta doczekała się szeregu drobnych usprawnień. W The Lost and Damned badamy kilka niedostępnych wcześniej magazynów oraz siedzibę tytułowego gangu motocyklowego, zaś w trakcie rozgrywki w The Ballad of Gay Tony składamy liczne wizyty w klubach nocnych i odbywamy podróż po tunelach metra. Niewątpliwą atrakcją Episodes from Liberty City jest rozszerzenie oferty lokalnych stacji radiowych o nowe audycje, reklamy oraz licencjonowane utwory muzyczne. The Lost and Damned oferuje w tym względzie głównie utwory rockowe, natomiast w przypadku The Ballad of Gay Tony możemy liczyć na skoczne melodie charakterystyczne dla dyskotek.

Grand Theft Auto: San Andreas

Kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych i najbardziej kontrowersyjnych gier wszech czasów, w której gracz ma okazję wcielić się w drobnego rzezimieszka, a następnie tworząc własny, kryminalny życiorys samemu stanąć na czele mafii. Tym razem, przychodzi nam wcielić się w niejakiego Carla Johnsona, który przed kilku laty uciekł z rodzinnego miasta w poszukiwaniu lepszego jutra. Po pięciu latach Carl wraca do Los Santos, w którym zastaje gangsterski świat morderstw, narkotyków i korupcji. Jednak nieciekawy krajobraz miasta to nie koniec złych wiadomości; dzielnica w której się wychował wygląda gorzej, niż pamiętał ją sprzed pięciu lat, a skłócona rodzina opłakuje zamordowaną matkę Carla. Na koniec złego, skorumpowani policjanci wrabiają naszego bohatera w morderstwo. Witaj w kalifornijskich latach 90-tych.
Świat gry tworzy stan San Andreas, wraz z trzema miastami: Fierro (San Francisco), Las Venturra (Las Vegas) i Los Santos (Los Angeles), pomiędzy którymi gracz może się przemieszczać. Oczywiście miasta San Andreas nie są jedynie zlepkiem slumsów i prócz brudnych dzielnic metropolie posiadają także bogate rejony, w których mieszkają gwiazdy filmowe, politycy i milionerzy. Okradać jest więc kogo, Carl o tym wie, a na dodatek nie musi działać w pojedynkę, gdyż może rekrutować ludzi do swojego gangu. Możliwość wspólnej jazdy samochodem i piesze wycieczki naszej bandy, umożliwiają prowadzenia zaciekłych walk z konkurencyjnymi szajkami (np. gracz prowadzi auto, a w tym czasie pozostali pasażerowie prowadzą ostrzał konkurencji z broni maszynowej). Sam nastrój gry utrzymany jest w klimatach lat 90-tych, zaś fenomenalna grafika (realistyczna mgła oraz odbicia światła na karoserii wozów i realistyczne cieniowanie) i muzyka, okazują się niczym, wobec nowości jakie zostały wprowadzone do GTA: San Andreas w stosunku do poprzedniej części serii. Największą z nich, jest zapewne wprowadzenie do programu współczynnika głodu dla naszego bohatera. Na zapewnieniu sobie pożywiania jednak się nie kończy, prowadzona przez nas postać, np. poprzez nadmierne obżeranie się, może przybrać na wadze. To jednak nie koniec atrakcji, zbędne kilogramy można bowiem zrzucić, poprzez np. regularne wizyty w siłowni i zwiększoną dawkę sportu.
Kolejnym urealnieniem świata gry jest większa interakcja ze znajdującymi się w miastach budynkami. Bardzo ważnym elementem rozgrywki okazują się włamania i kradzieże do mieszkań, które sami musimy zaplanować i skrzętnie przeprowadzić. Nie brakuje także możliwości zakupu przeróżnych lokali, które mogą dla nas zarabiać. Wśród nich znajduje się kasyno, w którym sami możemy przepuścić trochę gotówki. Każde miasto ma rozmiar porównywalny do całego Vice City z poprzedniej części GTA, nie brakuje więc różnorodnych środków transportu niezbędnych do przemierzania setek wirtualnych kilometrów. Do typowych pojazdów takich jak auta, motory, motorówki, helikoptery i samoloty, dołączył poczciwy i bardzo przydatny w świecie gry rower. Sam zaś Carl Johnson prócz biegania i prowadzenia auta, potrafi strzelać z dwóch pistoletów jednocześnie, a także, co jest jedną z największych innowacji wobec przedniej części – pływać.
Pozytywne przeżycia związane ze zwiedzaniem miast San Andreas, związane są (nie licząc fenomenalnej grafiki) z inteligencją ich mieszkańców, którzy reagują np. na nasze nieetyczne zachowanie na ulicy, czy wyzywają nas od grubasów, gdy przedobrzymy z odżywianiem. Twórcy programu, jak sami zapewniają, aby wczuć się w klimat każdego z występujących w GTA: San Andreas miast, osobiście je zwiedzili i przenieśli do gry zaobserwowane tam, specyficzne atmosfery mentalne. Mimo gangsterskiej tematyki, GTA: San Andreas wprowadza do fabuły, także elementy humorystyczne, co tworzy z niej obowiązkową pozycję zarówno dla fanów serii, jak i nie przekonanych jeszcze do świata GTA graczy.

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Vice City to kolejna część niezwykle popularnej serii gier opowiadających o światku przestępczym, a mówiąc dosłownie, swoistego rodzaju rozwinięcie części poprzedniej - Grand Theft Auto 3. Akcja toczy się w latach 80-tych XX wieku i umiejscowiona jest w nowym mieście Vice City, do którego Tom Vercetti (czyli gracz) zostaje wysłany przez Sonny’ego Forelli, aby zrobić „porządek” z tamtejszymi gangami, kubańskimi gangsterami i skorumpowanymi glinami. Gra, podobnie jak poprzedniczki, składa się z szeregu misji połączonych jedną, spójną i należy zaznaczyć „nielinearną” fabułą. Nasze zadania to m.in. kradzieże samochodów, rabunki, morderstwa, dostarczanie niezwykle ważnych przesyłek, podkładanie bomb, itp. – czyli robota typowa dla rasowego recydywisty i bandziora. Vice City to ogromna i zróżnicowana metropolia (tzw. wrota do Południowej Ameryki i Karaibów), znajdziemy tu m.in. słoneczne plaże, tereny rekreacyjne, zatłoczone centrum miasta opanowane przez wysokie biurowce oraz slumsy. Na ulicach VC spotkamy też różnych ludzi, począwszy od zwykłych śmieciarzy, a skończywszy na gwiazdach rocka, znanych politykach, itp. Po mieście możemy poruszać się w różnoraki sposób. W nasze ręce może wpaść kilkanaście typów samochodów, w tym niektóre znane z GTA3, a niektóre zupełnie nowe, jak choćby Chevrolet Corvette przeznaczony dla entuzjastów o sportowym zacięciu. Nowością jest dostępność motorów, sportowych łodzi motorowych oraz helikoptera. Rzecz jasna możemy także używać asortymentu 30 broni, począwszy od pałki, a skończywszy na karabinie saperskim i Uzi. Naszą rozgrywkę umilają różne stacje radiowe nadające każdy rodzaj muzyki, m.in. rock, pop, techno, jazz i soul.
Opis z gry-online.pl




Jesteśmy nową, prężnie rozwijającą się firmą na rynku dystrybucji cyfrowej.
Mamy nadzieję, że spełnimy Wasze nawet najbardziej wygórowane oczekiwania.


Nasz automat wysyła zakupione gry
24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Kod dostępu zostanie wysłany do 5 minut od zaksięgowanego przelewu przez system PayU.





Copyright Hellkeys.com, All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie, wykorzystywanie zdjęć i skryptu bez zgody autora zabronione.