Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grafika Sepphire ATI Radeon HD2600Pro PCI-E 512MB!

02-06-2012, 3:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik yuki90
numer aukcji: 2345238898
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 69   
Koniec: 20-05-2012 21:40:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

Mam do sprzedania kartę graficzną Sepphire ATI Radeon HD2600 Pro ze złączem PCI-E.

Poniżej podaję specyfikację techniczną karty:

model: HD 2600 PRO
ilość procesorów strumieniowych: 120
taktowanie układu graficznego: 600 MHz
taktowanie pamięci: 800 MHz
wielkość i typ pamięci: 512 MB DDR2
magistrala pamięci: 128 bit
RAMDAC 2 x 400 MHz
złącze graficzne: PCI-E X16
typ chłodzenia: aktywne, jednoslotowe
złącza: DVI, VGA, TVO

Zainteresowanych proszę o kontakt pod nr 663-[zasłonięte]-818


UWAGA!!! Wraz z produktem otrzymują Państwo gwarancję rozruchową na okres tygodnia.

 

 

Poniżej podaję dane pobrane ze strony producenta (dane w internecie dotyczą wersji 256MB, więc w niektórych miejscach dane mogą być błędne):

  • 390 milionów tranzystorów wykonanych w procesie technologicznym 65 nm
  • 128-bitowy interfejs pamięci DDR2/GDDR3
  • 256-bitowy, dwukierunkowy kontroler pamięci oparty o architekturę pierścieniową (Ring-Bus)
  • architektura zunifikowanych procesorów strumieniowych
    • 120 procesorów strumieniowych
      • dynamiczny podział obciążenia jednostek na operacje cieniowania pikseli, wierzchołków lub geometrii
      • wspólne instrukcje i dostęp do tekstur dla wszystkich trybów cieniowania
      • dedykowane jednostki zarządzania rozgałęzieniami kodu i procesory tekstur
    • 128-bitowa precyzja zmiennoprzecinkowa dla wszystkich operacji
    • procesor instrukcji ograniczający obciążenie jednostki centralnej komputera
    • dodatkowe pamięci podręczne dla instrukcji i stałych
    • do 40 pobrań tekstur w jednym cyklu zegarowym
    • do 128 tekstur dla każdego piksela
    • w pełni skojarzeniowa pamięć podręczna teksturowania wielopoziomowego
    • kompresja tekstur DXTC i 3Dc+
    • obsługa tekstur w wysokiej rozdzielczości (aż do 8192 x 8192)
    • w pełni skojarzeniowe pamięci podręczne tekstur Z/szablonowych
    • obustronny bufor Z/szablonowy o architekturze hierarchicznej
    • optymalizacje bufora Z (głębokości): Early Z test, Re-Z, Z Range i Fast Z Clear
    • bezstratna kompresja bufora Z i bufora szablonowego(stencil) (do 128:1)
    • bezstratna kompresja kolorów (do 8:1)
    • obsługa 8 obszarów renderowania (MRTs) z wygładzaniem krawędzi
    • obsługa sprzętowego przetwarzania fizyki
  • obsługa Microsoft® DirectX 10®
    • Shader Model w wersji 4.0
    • jednostki geometry shader przyspieszające przetwarzanie geometrii
    • technika strumieniowego przesyłania danych
    • operacje stałoprzecinkowe i bitowe
    • technika wygładzania krawędzi metodą Alpha to Coverage
    • bufory stałych
    • obiekty stanu
    • tablice tekstur
  • dynamiczne przyspieszanie obliczeń geometrii
    • wysoko wydajna pamięć podręczna wierzchołków
    • programowalna jednostka teselacji wierzchołków
    • przyspieszanie przetwarzania geometrii przy użyciu geometry shader
    • pamięć podręczna zapisu/odczytu dla zwiększenia wydajności wyjściowego strumienia
  • możliwości mechanizmu wygładzania krawędzi
    • wygładzanie krawędzi metodą multi-próbkowania 2, 4 lub 8 próbek na piksel
    • w pełni programowalne wygładzanie krawędzi z możliwością ustawienia aż 24 próbek na piksel dla uzyskania najlepszej jakości
    • adaptacyjne wygładzanie krawędzi wykorzystujące metody multi-próbkowania i nadpróbkowania
    • czasowe wygładzanie krawędzi (ze zmiennym wzorcem ustawień próbek)
    • użycie korekcji gamma dla poszczególnych próbek dla uzyskania lepszej jakości wygładzania
    • współpraca HDR z wszystkimi trybami wygładzania krawędzi
  • cechy filtrowania tekstur
    • filtrowanie anizotropowe w trybach 2x/4x/8x/16x
    • 128-bitowa precyzja kolorów trybu HDR
    • podwójne filtrowanie map kubicznych
    • filtrowanie z użyciem standardu sRGB (gamma/degamma)
    • filtrowanie PCF (Percentage Closer Filtering)
    • obsługa formatu DST (Depth & Stencil Texture)
    • obsługa formatu tekstur współdzielonego wykładnika HDR (RGBE 9:9:9:5)
  • obsługa biblioteki OpenGL 2.0
  • silnik ATI Avivo™ HD Video
    • dwa niezależne kontrolery wyświetlacza
      • obsługa dwóch niezależnych wyświetlaczy jednocześnie z odrębnym rozdzielczościami, odświeżaniem ekranu, liczbą kolorów i warstwą wideo (overlay)
      • przetwarzanie obrazu z pełną, 30-bitową paletą kolorów (10 bitów na każdą składową koloru)
      • w pełni programowalna korekcja krzywej gamma, korekcja kolorów oraz konwersja przestrzeni barw
      • technologia spatial/temporal dithering pozwala na poprawne odwzorowanie 30-bitowej jakości kolorów na 24- i 18-bitowych wyświetlaczach
      • wysokiej efektywności algorytmy post- i pre- skalujące z wsparciem funkcji underscan dla wszystkich wyświetlaczy
      • dostosowujące się do zawartości odfiltrowywanie migotania obrazu przeznaczone dla wyświetlaczy z przeplotem
      • szybkie i bezbłędne przełączanie pomiędzy trybami wyświetlania
      • sprzętowy kursor
    • dwa zintegrowane, podwójne wyjścia monitorowe DVI
      • każde z nich obsługuje 18-, 24-, i 30-bitową głębię kolorów w rozdzielczościach do 1920x1200 (pojedyncze wyjście DVI) lub 2560x1600 (podwójne wyjście DVI)1
      • każde zawiera podwójny koder HDCP z wbudowanym przechowywaniem klucza do przesyłu zabezpieczonego sygnału wideo w wysokiej rozdzielczości2
    • dwa zintegrowane, 30-bitowe przetworniki RAMDAC 400 MHz
      • każdy z nich obsługuje analogowe wyświetlacze podłączone przez wyjście VGA w rozdzielczości do 2048x15361
    • obsługa wyjścia HDMI
      • wspiera wszystkie rozdzielczości do 1920x1080 włącznie
      • zintegrowany kontroler HD audio z obsługą dźwięku wielokanałowego (5.1) w formacie AC3, pozwala na przesyłanie sygnału audio bez konieczności użycia dodatkowego okablowania
    • zintegrowany dekoder HDTV AMD Xilleon™
      • posiada wysokiej jakości analogowe wyjście TV (S-video)
      • wspiera rozdzielczości SDTV i HDTV
      • kompensacja obrazu (underscan oraz overscan)
    • dekodowanie strumienia wideo HD dla kodeków H.264/AVC, VC-1, DivX i MPEG-2
      • bezproblemowe odtwarzanie płyt DVD, HD DVD i Blu-ray™
      • kompensacja ruchu i IDCT (odwrotna transformata cosinusowa)
    • zaawansowane usuwanie przeplotu metodą per-pixel
    • depikselizacja i redukcja szumów
    • zwiększanie szczegółowości sceny poprzez uwypuklanie krawędzi
    • korekcja błędów wynikających ze złej edycji
    • usuwanie przeplotu z obrazu przetworzonego techniką telecine
    • programowalna korekcja krzywej gamma, korekcja kolorów oraz konwersja przestrzeni barw
  • kodowanie i transkodowanie w standardach MPEG-2, MPEG-4, DivX, WMV9, VC-1 i H.264/AVC
  • użycie cieniowania pikseli na sygnale wideo w czasie rzeczywistym
  • obsługa trybu VGA na wszystkich wyjściach

1 Niektóre niestandardowe rozdzielczości wymagają konfiguracji przez użytkownika.
2 Obsługa HDCP do odtwarzania zabezpieczonej zawartości wymaga wyświetlacza kompatybilnego z HDCP.

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

  • płyta główna z wolnym slotem PCI-Express 16X
  • instalacja oprogramowania wymaga obecności napędu CD-ROM
  • odtwarzanie dysków DVD wymaga napędu optycznego DVD
  • odtwarzanie dysków Blu-ray™ / HD DVD wymaga napędu optycznego Blu-ray™ / HD DVD oraz odpowiedniego oprogramowania