Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra Trylma magnetyczna 16,5 cm (1524) [nowa]

18-01-2012, 18:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2005326709
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-01-2012 13:17:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Trylma magnetyczna 16,5 cm (1524)



  • Producent: UBON
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry planszowe
  • Rodzaj gry: klasyczne
  • Liczba graczy: 2 - 3
  • Wiek graczy: od 6 lat
  • Czas gry: 20 min.
  • Edycja: angielska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 170x90x30 mm
  • Waga pudełka: 0,2 kg
  • Pudełko zawiera: - plansza, - 18 pionków w 3 kolorach, - instrukcja


Każdy gracz otrzymuje 6 pionków i ustawia je w znajdującym się najbliżej niego ramieniu gwiazdy. Kolory pionków nie muszą odpowiadać kolorom pól startowych, na których zostały ustawione. Rozpoczyna dowolny gracz, a pozostali kontynuują w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Podczas swojej kolejki gracz porusza jednego pionka przestrzegając przy tym kierunków wskazanych przez linie wydrukowane na planszy. Pionek porusza się zawsze o jedno pole, chyba, że wykonuje skok.
Gracz może przeskoczyć nad innym pionkiem, pod warunkiem, że po drugiej stronie przeskakiwanego pionka znajduje się wolne pole. Gracz może w ramach jednego ruchu wykonać skok nad kilkoma pionami, pod warunkiem, że po drugiej stronie każdego z przeskakiwanych pionów znajduje się wolne pole.
Gracz nie może zrezygnować z poruszenia się ze swojego pola początkowego, uniemożliwiając w ten sposób osiągnięcie zwycięstwa innemu graczowi.
Wygrywa gracz, który jako pierwszy doprowadzi wszystkie swoje pionki do przeciwległego ramienia gwiazdy.









Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.