Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gra językowa i edukacyjna ELI - Vamos al mercado!

12-07-2015, 23:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.89 zł     
Użytkownik ettoi
numer aukcji: 5509403714
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 2   
Koniec: 12-07-2015 23:25:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: hiszpański
Przeznaczenie: dla przedszkolaków, do szkoły podstawowej, do gimnazjum, do liceum, dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@ettoi.pl

tel. 12 [zasłonięte] 94
tel. 695 [zasłonięte] 454
fax 12 [zasłonięte] 67


Gadu Gadu:[zasłonięte]22798
Czatuj z nami


skype Skype: ettoiatalier
Czatuj z nami


Godziny pracy:
pn - pt: 9.30-18.30
soboty : 9.30-15.30


Dostawa

Zamówione artykuły wysyłamy za pośrednictwem poczty, firm kurierskich lub paczkomatów


Do każdego zakupu
dołączamy paragon fiskalny
lub fakturę VAT

¡Vamos al mercado! - wersja rozszerzona

Gra językowa i edukacyjna ELI


Gra językowa ¡Vamos al mercado!

Gra językowa ¡Vamos al mercado! - wersja z rozbudowaną instrukcją w języku polskim oraz dodatkową kostką do gry.


¡Vamos al mercado! jest grą językową służącą do nauki nazw artykułów spożywczych w języku hiszpańskim oraz wyrażeń związanych z ich kupowaniem i różnym zastosowaniem.

gra ELI z polską instrukcją


Charakter gry: Bingo

Poziom trudności: A1-A2 lub wyższy

Gra oferuje możliwość prowadzenia rozgrywki na poziomie A1, A2 lub wyższym (w zależności od obranego przez nauczyciela wariantu rozgrywki).

Do dyspozycji graczy jest 36 plansz z umieszczonymi po jednej stronie przykładowymi listami zakupów oraz zdjęciami różnych artykułów spożywczych po drugiej stronie. Zdjęcia artykułów spożywczych wraz z ich nazwami umieszczone zostały ponadto na załączonej talii 66 kart (karty te oprócz swojej pierwotnej funkcji mogą służyć również jako jako typowe karty obrazkowe o charakterze flashcards do nauki słownictwa). 

Wariant rozgrywki w konwencji gry bingo: Każdy z uczestników gry otrzymuje po jednej lub po kilka plansz ze zdjęciami różnych artykułów spożywczych. Następnie osoba prowadząca grę losuje kolejno karty i w zależności od stopnia trudności rozgrywki pokazuje obrazki produktów spożywczych lub tylko odczytuje na głos ich nazwy innym uczestnikom gry, których zadaniem jest odnaleźć stosowne odpowiedniki na posiadanej przez siebie planszy/planszach. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy dopasuje wszystkie nazwy lub ilustracje produktów ze swojej planszy/plansz do pokazywanych obrazków lub odczytywanych nazw. W zależności od stopnia znajomości słownictwa i umiejętności językowych graczy możliwe są następujące warianty dopasowania kart do plansz:
- nazwa produktu -  nazwa produktu
- zdjęcie - zdjęcie
- nazwa produktu -  zdjęcie
- zdjęcie - nazwa produktu

Gra w robienie zakupów: Każdy z uczestników gry otrzymuje jedną planszę z listą zakupów oraz po kilka kart ze zdjęciami różnych produktów spożywczych. Zadaniem gracza jest skompletowanie kart ze wszystkimi artykułami spożywczymi znajdującymi się na jego liście zakupów. W tym celu pierwszy z graczy zadaje swojemu sąsiadowi pytanie o wybrany produkt spożywczy, który chce nabyć (na przykład: ¿Tienes leche?). Jeżeli pytany uczestnik gry jest w posiadaniu karty z tym produktem odpowiada twierdząco Sí, tengo (leche). i przekazuje kartę osobie pytającej, natomiast w przypadku gdy nie ma takiej karty odpowiada: No, no tengo (leche). Następnie osoba pytana zwraca się do innego gracza z zapytaniem o wybrany produkt spożywczy. O każdy z produktów spożywczych można pytać wiele razy i wielu osób, przy czym raz otrzymana karta z produktem spożywczym musi zostać przekazana innemu graczowi, który o nią zapyta. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy "zakupi" wszystkie artykuły spożywcze umieszczone na jego liście zakupów. 

Inne proponowane sposoby wykorzystania gry opisane szczegółowo w załączonej instrukcji:
-układanie piramidy żywieniowej za pomocą kart z obrazkami produktów spożywczych,
-opowiadanie o zwyczajach żywieniowych własnych bądź innych osób, 
-gra w "co można kupić w jakim sklepie",
-gra w kupowanie z użyciem wyrażeń takich jak: trochę, dużo, mało, kilo, plasterek, pęczek, opakowanie, pudełko, kawałek, butelka, porcja, itd.
-gra w wyszukiwanie brakujących składników koniecznych do sporządzenia różnych dań, 
-gra w komponowanie przepisów kulinarnych ze składników znajdujących się na wylosowanych kartach,

Cele językowe:
-nauka nazw produktów żywnościowych,
-nauka rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych,
-nauka słownictwa i wyrażeń związanych z robieniem zakupów,
-samodzielne budowanie wypowiedzi ustnej.

Cele kulturowe:
-poznawanie kultury związanej z jedzeniem i dokonywaniem zakupów

Przedział wiekowy: dzieci od 8 roku życia, młodzież, dorośli

Zastosowanie: Gra znajduje zastosowanie zarówno w trakcie zajęć w szkole jak i w warunkach domowych (zabawy z przyjaciółmi i rodziną, lub prywatne lekcje języka hiszpańskiego).

Dodatkowe korzyści: Gra językowa ¡Vamos al mercado! doskonali sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentracja i spostrzegawczość, sprzyja skutecznemu zapamiętywaniu oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry oraz wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym.

Dodatkowa kostka: Gra wzbogacona została o nowe warianty rozgrywek dzięki zastosowaniu dodatkowej kostki rozszerzającej zakres edukacyjny gry.

Rozszerzona instrukcja: Do gry dołączono rozbudowaną instrukcję w języku polskim zawierającą:
  • wprowadzenie metodyczne dla nauczycieli, rodziców oraz samych graczy,
  • rozbudowane scenariusze rozgrywek,
  • propozycje zabaw i ćwiczeń edukacyjnych,
  • przeznaczony do kopiowania praktyczny słowniczek nazw artykułów spożywczych używanych w grze wraz z tłumaczeniem na język polski i transkrypcją fonetyczną.
Instrukcja w języku polskim to również udogodnienie dla osób nie znających języka obcego w stopniu wystarczającym do zapoznania się z oryginalną, obcojęzyczną wersją instrukcji, a także możliwość samodzielnego pokierowania zabawami językowo-edukacyjnymi z dziećmi lub rówieśnikami.

Gra opracowana została w oparciu o kryteria Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (Marco común europeo de referencia para las lenguas) - poziom A1-A2

Zestaw zawiera:
-36 plansz z umieszczonymi po jednej stronie przykładowymi listami zakupów oraz ilustracjami różnych artykułów spożywczych po drugiej,
-66 kart z ilustracjami produktów spożywczych i ich nazwami,
-16-stronicową instrukcję w języku hiszpańskim opisującą blisko dziesięć różnych sposobów wykorzystania gry, a ponadto prezentującą przepis na typowe hiszpańskie danie La paella oraz quiz dotyczący ciekawostek związanych z tradycjami kulinarnymi Hiszpanii,
-dodatkową kostkę do gry,
-rozbudowaną instrukcję w języku polskim.


Format 21,5x14,5 cm
Opakowanie: eleganckie kartonowe pudełko, folia
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]36137
Wydawnictwo ELI

Gry językowe ELI

Dydaktyczne gry językowe ELI stanowią dowód na to, że nauka języka obcego wcale nie musi być nudna i uciążliwa, ale że może łączyć się z ciekawą, relaksującą i wartościową formą spędzania czasu. Gry językowe ELI mogą służyć jako uzupełnienie dowolnego kursu języka obcego i stanowią doskonałe uzupełnienie tradycyjnych metod nauki znacząco podnosząc jakość nauczania i wzbogacając wiedzę uczestników gry na temat języka obcego.

Ponadto gry językowe ELI charakteryzują się starannym wykonaniem oraz indywidualną i przyjazną szatą graficzną oraz zostały opracowane w oparciu o kryteria Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.

Najważniejsze zalety gier językowych

  • umożliwiają naukę języka obcego poprzez zabawę
  • pozwalają wykreować sytuację bezstresową zbliżoną do normalnej zabawy
  • doskonalą sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentrację i spostrzegawczość
  • uczą aktywności oraz zdrowej rywalizacji
  • pobudzają i rozwijają różne typy inteligencji
  • stymulują wykorzystanie różnorakich form komunikacji

Dla kogo są przeznaczone gry językowe?

  • Wbrew obiegowej opinii na temat gier i zabaw dydaktyczne gry językowe ELI nie są przeznaczone wyłącznie dla dzieci i młodzieży, ale stworzone są z myślą o reprezentantach wszystkich grup wiekowych. Doskonale sprawdzają się więc w sytuacjach, gdy uczestnikami zajęć językowych są osoby dorosłe

F.H.U. ET TOI Przedstawiciel i Dystrybutor wydawnictw językowych:
ELI PUBLISHING, ELI MAGAZINES, LA SPIGA MODERN LANGUAGES
Internetowa księgarnia językowa www.ettoi.pl
Biuro czynne w godzinach: pon.-pt: 9.30-18.30, soboty : 9.30-15.30


© Wszelkie prawa zastrzeżone ET TOI 2014