Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA

07-02-2014, 13:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.06 zł     
Użytkownik i_zula
numer aukcji: 3866696620
Miejscowość TYLKO WYSYŁKA
Wyświetleń: 4   
Koniec: 07-02-2014 13:14:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

INFORMACJE OGÓLNE:

Alika

NIP: 584[zasłonięte]123-41

REGON: 220[zasłonięte]439

tel. 537 [zasłonięte] 518

od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 17.00


Termin dostawy to zazwyczaj 24h od momentu zaksięgowania wpłaty.
Jednakże termin ten może się przedłużyć do 3 dni roboczych.

PayU

lub wpłata na konto

BRE Bank (mBank) 621[zasłonięte]200400[zasłonięte]40243[zasłonięte]082
IdeaBank 751[zasłonięte]000120[zasłonięte]62620[zasłonięte]002

Paczka pocztowa priorytetowa - 13.00 PLN
Przesyłka kurierska - 14.99 PLN
Przesyłka kurierska pobraniowa - 19.99 PLN

Brak możliwości odbioru osobistego - tylko wysyłka

GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA

granna

1458


Zasady ruchu drogowego są już proste! Czy wiesz z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze?

Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem

po autostradzie? W grze znajdziesz odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale także na wiele

innych. Dzięki temu śpiewająco zdasz egzamin na kartę rowerową (a potem na prawo jazdy).

Powodzenia!


Przebieg gry:

Najmłodsze dziecko rozpoczyna grę. Rzuca kostką i porusza się po planszy maksymalnie o tyle

pól, ile wskaże kostka z oczkami. Uwaga! Ruch może być krótszy niż wskazanie kostki, ale gracz

nie może sie zatrzymać na polu, na którym stoi już inny rowerzysta.

Przykład: Gracz wyrzuci 4 oczka. Na swojej drodze na drugim polu widzi znak zapytania. Może

się zatrzymać na tym polu i odpowiedzieć na pytanie.

W trakcie gry dziecko musi odwiedzić trzy miejsca, które wylosowało na żetonach. W każdym z

tych miejsc zostawia wylosowany żeton. 

Przykład: Franek stanął na polu basen. Bierze z  karty egzaminacyjnej żeton z basenem i układa

na dużej planszy na namalowanym basenie. Nie ma znaczenia, w jakiej kolejności gracz

odwiedzi wylosowane miejsca, istotne jest tylko, aby respektował zasady ruchu drogowego. Na

planszy narysowanych jest 12 miejsc, które dzieci mogą odwiedzać – biblioteka, sklep

zoologiczny, basen, apteka, kwiaciarnia, cukiernia itd.

Gdy w trakcie przejażdżki po mieście, dziecko zatrzyma się (zakończy ruch) na polu ze znakiem

zapytania, losuje jedną kartę z talii i odpowiada na pytanie na niej umieszczone. Pytanie czyta

sam gracz lub osoba prowadząca. Gracz nie może podglądać odpowiedzi, która umieszczona jest

na odwrotnej stronie karty. Jeżeli gracz prawidłowo odpowie na pytanie, w nagrodę może

jeszcze raz rzucić kostką i wykonać ruch. Po zakończeniu jego działań następny ruch wykonuje

gracz siedzący po lewej stronie.

Pola jasnożółte to pola specjalne. Obok tych pól znajdują się znaki drogowe. Znaki obowiązują

tylko wtedy, gdy mijając mamy je z prawej strony. Na tych polach trzeba zastosować specjalne

zasady. Tabelka pokazuje, jak należy się zachować przy każdym ze znaków.

Zakończenie gry:

Kto pierwszy pozostawi na planszy swoje żetony i wróci do domu, ten wygra.

Wesołej zabawy!

GRA PRZEZNACZONA:

dla 1 do 4 graczy.

ZESTAW ZAWIERA:

– planszę

– 53 karty z pytaniami

– 12 żetonów z miejscami docelowymi

– 4 rowerzystów z podstawkami

– planszę ze znakami drogowymi

– 4 karty rowerowe

– kartę bezpieczeństwa

– kostkę do gry

– instrukcję

WIEK:

od 6 do 12 lat 

WYMIARY:

wielkość opakowania: 27,3 x 18,9 x 5,3 cm

ZASILANIE:

nie dotyczy

RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego