Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Goldmann Heinz M. - Jak zdobywać klientów

30-01-2014, 20:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20.50 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3846289534
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2014 20:03:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Goldmann Heinz M. - Jak zdobywać klientów
ISBN: 838[zasłonięte]7022
Wymiar: 165 x 240 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 309
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,66 kg
Indeks: 0133/19/0014
Rok wydania: 2002
Autor: Goldmann Heinz M.
Rodzaj okładki: Twarda z obwolutą
Stan: Używana
Wydawca: Wydawnictwo Studio Emka

Opis książki


Czy umiesz rozwiązać te problemy?
"Obaliłem jego poglądy punkt po punkcie, liczbami i materiałami potwierdzającymi - informuje inżynier sprzedaży swojego dyrektora. - Wykazałem mu, że jego zarzuty były bezpodstawne. Zabrało mi to jakieś trzy godziny czasu, lecz przedstawiłem wszystkie, ale to naprawdę wszystkie argumenty. W końcówce chodziło tylko klientowi o to, aby za wszelką cenę mieć rację. Prawie jedną godzinę straciłem na starcie w sprawie nieistotnych szczegółów! Wtedy poszedłem. Nie było sensu pozostawać dłużej." - "Człowieku, powinien pan już odejść po kwadransie", odparł zirytowany dyrektor sprzedaży. Sprzedawca nie rozumie jego stanowiska: "Nie mogę przecież tak po prostu się poddać."

Który z nich według ciebie ma rację?
W trakcie narady na temat sprzedaży w fabryce produkującej żywność, jeden z jej przedstawicieli opowiada, że czasem przytrafia mu się to, że odwiedzani przez niego klienci przyjmują go w korytarzu, pytają go, o co chodzi, i nie dają możliwości kontynuowania rozmowy w biurze. Naturalnie on chciałby ją tam kontynuować, lecz klient powiada, że nie ma czasu i prosi o umówienie telefoniczne następnego terminu wizyty. Dlatego często zastanawia się, co zrobić? Czy nie powinien się upierać przy tym, żeby wyjaśnić cel wizyty w biurze a nie na korytarzu? Czy prezentować ofertę na stojąco w drzwiach? Czy też powinien przyjść ponownie?

Czy masz jakąś metodę, aby nie zostać przyjętym na stojąco w drzwiach?

Te i ponad 300 takich problemów z praktyki sprzedaży rozwiązanych w książce - praktycznym przewodniku dla sprzedaży z sukcesem szwajcarskiego autora - guru sprzedaży Heinz'a M. Goldmann'a.

Uwagi:


Brzegi stron zakurzone i zabrudzone.
Zobacz także...