ISBN: |
838[zasłonięte]7022 |
Wymiar: |
165 x 240 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
309 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,66 kg |
Indeks: |
0133/19/0014 |
Rok wydania: |
2002 |
Autor: |
Goldmann Heinz M. |
Rodzaj okładki: |
Twarda z obwolutą |
Stan: |
Używana |
Wydawca: |
Wydawnictwo Studio Emka |
Opis książki
Czy umiesz rozwiązać te problemy?
"Obaliłem jego poglądy punkt po punkcie, liczbami i materiałami potwierdzającymi - informuje inżynier sprzedaży swojego dyrektora. - Wykazałem mu, że jego zarzuty były bezpodstawne. Zabrało mi to jakieś trzy godziny czasu, lecz przedstawiłem wszystkie, ale to naprawdę wszystkie argumenty. W końcówce chodziło tylko klientowi o to, aby za wszelką cenę mieć rację. Prawie jedną godzinę straciłem na starcie w sprawie nieistotnych szczegółów! Wtedy poszedłem. Nie było sensu pozostawać dłużej." - "Człowieku, powinien pan już odejść po kwadransie", odparł zirytowany dyrektor sprzedaży. Sprzedawca nie rozumie jego stanowiska: "Nie mogę przecież tak po prostu się poddać."
Który z nich według ciebie ma rację?
W trakcie narady na temat sprzedaży w fabryce produkującej żywność, jeden z jej przedstawicieli opowiada, że czasem przytrafia mu się to, że odwiedzani przez niego klienci przyjmują go w korytarzu, pytają go, o co chodzi, i nie dają możliwości kontynuowania rozmowy w biurze. Naturalnie on chciałby ją tam kontynuować, lecz klient powiada, że nie ma czasu i prosi o umówienie telefoniczne następnego terminu wizyty. Dlatego często zastanawia się, co zrobić? Czy nie powinien się upierać przy tym, żeby wyjaśnić cel wizyty w biurze a nie na korytarzu? Czy prezentować ofertę na stojąco w drzwiach? Czy też powinien przyjść ponownie?
Czy masz jakąś metodę, aby nie zostać przyjętym na stojąco w drzwiach?
Te i ponad 300 takich problemów z praktyki sprzedaży rozwiązanych w książce - praktycznym przewodniku dla sprzedaży z sukcesem szwajcarskiego autora - guru sprzedaży Heinz'a M. Goldmann'a.
Uwagi:
Brzegi stron zakurzone i zabrudzone.