Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Goban-Klas Tomasz - Media i komunikowanie masowe

13-07-2015, 8:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5447408913
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 13-07-2015 08:22:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
601[zasłonięte]220200[zasłonięte]00191[zasłonięte]703

Goban-Klas Tomasz - Media i komunikowanie masowe
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11430
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: 2
Ilość stron: 338
Rok wydania: 2009
Autor: Goban-Klas Tomasz
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis książki

Podtytuł: Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!
Książka:
¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;
¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
¦ w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy – uzupełniający rozważania na temat mediów – rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom – dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Zobacz także...