Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu

Koniec: 11-09-2014 21:51:02

Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007

Czy wierzysz w przeznaczenie? Prace nad utworzeniem mapy ludzkiego genomu dobiegają końca. Naukowcy wyizolowali geny sukcesu zawodowego, chęci do pracy, dobrej komunikacji z innymi, pociągającej osobowości, zaufania do własnego instynktu czy tolerancji ryzyka. Wreszcie możesz poznać swoją przyszłość uwarunkowaną przez geny bez sięgania po karty tarota i wróżenia z fusów. Ta książka pomoże Ci odnaleźć się w morzu genów. Odblokuj swoje ukryte talenty i zacznij robić to, co w naturalny sposób wychodzi Ci najlepiej. Poznaj historie ludzi, którzy odkryli, a potem zaczęli wzmacniać swoje naturalne predyspozycje. Dowiedz się, czy jesteś szczęśliwym posiadaczem DNA sukcesu i jak możesz je korygować. • Jakie geny przełączają mózg na tryb "wygraj"? • Co zrobić, jeśli brakuje Ci twórczej pasji i otwartości? • Jak wzmocnić gen poznawania własnej osobowości? • Jakie są różnice w DNA? (Przedsiębiorca a dyrektor w korporacji). • Jak wygląda dziedziczenie postaw życiowych? (Załóż rodzinę przedsiębiorców!) • Jak uruchomić myślenie analityczne? • Jak odkryć w sobie zmysł wizjonerski? Kondycja książki: w książce są zaznaczone 4 punkty małymi kółkami, poza tym stan bardzo dobry,