Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Geniusz konsumenta

11-08-2014, 6:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64.60 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4416122831
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-08-2014 06:10:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Geniusz konsumenta

Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: Jak zdobyć lojalnych klientów? Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny? Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm? Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów? Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.

Autor Fisk Peter
Oprawa Twarda
Wydawca Wolters Kluwer
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]64316
Ilosć stron 368
Wymiary 17.0x24.0cm
Data wydania 2013

Cena: 64.60 zł

Geniusz konsumenta