Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gay Charles - Outsourcing strategiczny.

28-01-2014, 3:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838717102
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 28-01-2014 03:05:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Gay Charles - Outsourcing strategiczny.
ISBN: 838[zasłonięte]7647
Wymiar: 155 x 245 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 188
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,39 kg
Indeks: 0185/52/0015
Rok wydania: 2002
Autor: Gay Charles
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Stan: Używana

Opis książki


Outsourcing zawdzięcza swą popularność licznym korzyściom, takim jak ograniczenie inwestycji kapitałowych, możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności, poprawa jakości usług i obniżenie ich kosztów, uzyskanie dostępu do specjalistycznej wiedzy oraz wzrost elastyczności firmy.

Celem książki jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej do fachowego zarządzania relacjami firmy z partnerami w ramach outsourcingu. Autorzy skupiają się na następujących zagadnieniach:
  • przyczyny stosowania outsourcingu oraz korzyści z nim związane,
  • analiza potrzeb firmy i określenie usług, które mogą być świadczone przez podmioty zewnętrzne,
  • wybór odpowiedniego modelu współpracy - dostosowywanie formy outsourcingu do rodzaju zlecanej usługi,
  • czynności związane z selekcją dostawców usługi,
  • planowanie przebiegu procesu i zarządzanie nim,
  • negocjowanie kontraktu i sporządzanie specyfikacji,
  • prawne aspekty outsourcingu,
  • problemy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • wdrażanie, monitorowanie i ocena wyników.


Opisywane problemy i rekomendowane rozwiązania zostały wzbogacone wieloma przykładami, a ich uzupełnieniem jest prezentacja wyników badań przeprowadzonych w 500 największych przedsiębiorstwach brytyjskich.

Uwagi:


Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa nieznacznie wytarta.


Zobacz także...