Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

G. Doman - Jak nauczyć małe dziecko czytać BDB

25-02-2015, 14:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 167 zł     
Użytkownik jan_gutenberg
numer aukcji: 5094470807
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 10   
Koniec: 25-02-2015 12:56:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1992
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Glenna Doman i Janet Doman - Jak nauczyć małe dziecko czytać

 

 

Wydawca: Excalibur

Rok wydania: 1992

Format: 145 x 215

Oprawa: twarda

Stron: 258

 

STAN: BDB

(książka niemal jak nowa ale posiada niewielki podpis na stronie tytułowej)

 

 

 

Słynna książka Glenna Domana i Janet Doman, bardzo poszukiwana wśród rodziców, którym zależy na rozwoju intelektualnym swojego dziecka!

 

Z badań wynika, że nasz mózg najintensywniej rozwija się przez pierwsze 6 -8 lat życia. Szkoda ten czas marnować. Skoro małe dzieci uczą się w domu rozumieć mowę, to dlaczego nie spróbować nauki czytania. To jest równie naturalne dla dziecka jak nauka  rozumienia mowy.

 

 

Naukę zaczynamy od wprowadzenia całych wyrazów, a nie poszczególnych literek. Dla małego dziecka literka "k" to abstrakcja, ale wyraz "kot" to coś konkretnego.

 

W książce opisane są kolejne etapy czytania od rzeczowników poprzez przymiotniki, czasowniki do pierwszych prostych zdań, aż dojdzie się do pierwszej własnej książeczki (własnej, bo wykonanej przez rodzica- a mówiącej o najbliższym ważnym wydarzeniu waszego dziecka)

 

Dziennie na naukę trzeba poświęcić około pół godziny.

 

" Każde dziecko w momencie urodzenia ma większą inteligencję potencjalną niż inteligencja której używał Leonardo da Vinci"

 

"Świat uważał, że wzrost i rozwój mózgu jest faktem z góry ustalonym i niezmienialnym, wprost przeciwnie – wzrost i rozwój mózgu jest procesem dynamicznym i ciągle się zmieniającym. Jest to proces, który może zostać zatrzymany. Jest to proces, który może być zwolniony. Ale najbardziej znaczące jest to, że proces ten może zostać przyspieszony.  W celu przyspieszenia tego procesu dajemy dzieciom wzrokowe, słuchowe i dotykowe informacje o zwiększonej częstotliwości, intensywności i trwaniu zgodnie z systematycznym sposobem, w jaki ludzki mózg rośnie.”

 

"Im wcześniej zacznie się proces usprawniania lub nauczania dziecka tym będzie on łatwiejszy, szybszy i przyniesie wiele sukcesów"