Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GŁUCHONIEMI Wady Słuchu u dzieci Rehabilitacja

28-02-2012, 15:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2071554250
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 16:02:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


szablony allegro, porady allegro, allegro, sklepy internetowe

 




KONTAKT

e-księgarnia i antykwariat

Paralala

tel 606 [zasłonięte] 520

(056)[zasłonięte]648 40

[zasłonięte]@poczta.onet.pl




PŁATNOŚCI

P O C Z T A
I
PRZEDPŁATA NA KONTO:


*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II
PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


K U R I E R (DHL,UPS)

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - 20 zł
*2 i więcej - 25 zł

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka 26,00 zł
* 2 i więcej 33,00 zł



DANE DO WPŁATY


47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 6[zasłonięte]092 93

tytułem: nick i nr aukcji




KATEGORIE
kliknij i wybierz:

 
 



Edukacja i rehabilitacja osób z wadą słuchu - wyzwania współczesności.
Heurystyczny wymiar ludzkiej egzystencji.

Autor-Red.Wójcik Marta
wydanie-2010,
ilość stron: 141,
Format B-5
Oprawa: Miękka


OPIS

Na książkę składa się 12 opracowań, których autorzy na płaszczyźnie praktyki i teorii analizują zagadnienia specyfiki pracy z osobami z wadą słuchu.

 Dużo uwagi poświęcono roli rodziny w doskonaleniu mowy dziecka z wadą słuchu.
Nie pominięto też zadań jakie stają w tym zakresie np. przed szkołą i duszpasterstwem.

Jak podkreśla autor recenzji wydawniczej dr hab. Bogdan Szczepankowski "Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców, a różnorodność jej treści to potwierdza.
Jej treść jest bowiem bardzo zróżnicowana - od raportów z badań i rozważań teoretycznych poprzez wskazówki praktyczne aż do przytaczanych osobistych rozważań niesłyszących dzieci i ich rodziców.
Jednak ta różnorodność zdecydowanie stanowi walor pracy, pozwala bowiem na skonfrontowanie różnych poglądów na problematykę głuchoty w aspekcie pedagogicznym i społecznym.
 Autorzy poszczególnych rozdziałów często prezentują własne poglądy na prezentowane przez siebie zagadnienia. Zdarza się, że poglądy różnych autorów na ten sam temat są sprzeczne, ale z treści wynika głębokie przekonanie autora o słuszności własnych przekonań.
Książka zatem wymaga świadomego czytania, a czytelnik, który chce osiągnąć pełną korzyść z jej poznania powinien przeczytać wszystkie artykuły.
Pojawiające się sprzeczności są odbiciem sytuacji i aktualnych trendów w surdopedagogice, a w szczególności wciąż trwających kontrowersji na temat języka migowego (w różnych formach) i jego wpływu na rozwój społeczny młodzieży niesłyszącej".

 
Spis treści

Marta Wójcik
Wstęp................................................................ 7

Magdalena Olempska
Obszary oddziaływań surdopedagogicznych i surdologopedycznych
- badania własne............................................... 9

Urszula Bartnikowska
Sposoby kształtowania poczucia własnej wartości u dzieci i młodzieży
z wadą słuchu...................................................... 21

Marcin Białas
Kompetencja kulturowa niesłyszących czynnikiem
pełnej integracji społecznej - charakterystyka narzędzi diagnozy...... 31

ks. Tomasz Estkowski
Duszpasterstwo niesłyszących ................40

Marta Sadowska
Rola rodziny w procesie nabywania oraz doskonalenia mowy dzieci
z wadą słuchu...............................46

Marta Wójcik
Proces rehabilitacji dzieci niesłyszących w percepcji matek.............. 56

Aleksandra Borowicz
Zastosowanie metody fonogestów jako sposób przezwyciężania
bariery komunikacyjnej i radzenia sobie ze stresem w rodzinie
dziecka niesłyszącego...................... 68

Renata Kołodziejczyk
Wczesna interwencja logopedyczna z zastosowaniem
metody fonogestów w terapii dziecka niesłyszącego ....................... 78

Katarzyna Plutecka
Rola dzienniczka wydarzeń w twórczym przyswajani u języka
przez dzieci głuche....................................................... 9-

Ewa Muzyka
O potrzebie ćwiczeń słowotwórczych w kształceniu językowym
dzieci niesłyszących........................................... 105

Ewa Domagała-Zyśk
Procesy pamięciowe u osób z uszkodzeniem słuchu a nauczanie
ich języka obcego.................................................... 119

Agnieszka Kamyk-Wawryszuk
Możliwości i ograniczenia ucznia niesłyszącego w klasie integracyjnej
w opinii nauczycieli ............................................... 131

Informacje o Autorach ..................................... 140

wykonanie: szablony allegro,porady allegro, allegro, sklepy internetowe