Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FUZJE I PRZEJĘCIA Barbara Rozwadowska biznes KRAK

27-06-2012, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39,20 zł     
Użytkownik WOLUMIN_pl
numer aukcji: 2366128233
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 41   
Koniec: 21-06-2012 14:49:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.

Nasze dane


ul. Wadowicka 14
30-415 Kraków
e-mail: wolumin_[zasłonięte]@o2.pl
tel. 12 [zasłonięte] 26
proszę wybrać wewn. 30
Obsługa Allegro pracuje
w godz. 8.00 do 16.00 pon-pt

gg:[zasłonięte]64145  

Odbiór osobisty możliwy
po wcześniejszym potwierdzeniu
przez nas w odpowiedzi na email
lub telefon, że zamówienie można
już odebrać

pn-pt 8:00 do 17:00
sb 8:00 do 12:00 (nie każda)

Bank Spółdzielczy Rzemiosła
07 8589 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0060027 [zasłonięte] 308403

Jak nas znaleźć?

Mieścimy się na terenie Zakładów Remontowych Energetyki Kraków (obok Elbudu), patrząc od strony ul. Wadowickiej należy wejść za czerwony budynek z meblami, wykładzinami itp.
Uwaga! Wjazd wyłącznie od ul. Tischnera

FUZJE I PRZEJĘCIA Barbara Rozwadowska biznes KRAK

Fuzje i przejęcia
Dlaczego kończą się (nie) powodzeniem

AutorBarbara Rozwadowska
WydawcaEMKA (Studio EMKA)
Wydanie Warszawa 2012
Stron217
Format152 × 222 mm
Oprawamiękka
ISBN[zasłonięte]978-83656-12-9
Cena katalogowa49,00

oszczędzasz
10%

Cena dla Ciebie 39,20 zł

oszczędzasz
9,80

 
Fuzje i przejęcia to często spektakularne wydarzenia. I choć nie są już nowym zjawiskiem dopiero Barbara Rozwadowska podjęła się próby ujarzmienia wiedzy na ich temat. Książka Fuzje i przejęcia. Dlaczego kończą się (nie) powodzeniem jej autorstwa jest cennym zbiorem najważniejszych zagadnień związanych z procesem łączenia firm.
Autorka odpowiada na pytanie jak właściwie przeprowadzić działania oraz jak postępować po ich zakończeniu aby umożliwić odnalezienie się w nowej sytuacji pracownikom połączonych firm. Autorka jako pierwsza zgłębia temat wpływu tego typu transakcji na społeczeństwo. Zauważa, że wiele z nich ma wymiar międzynarodowy i zachodzące zmiany, mające wpływ na społeczność lokalną, posiadają wymiar globalny. Fuzje i przejęcia dają możliwość realizacji strategii wzrostu przedsiębiorstwa. Należy jednak pamiętać że oprócz aspektu ekonomicznego niosą one ze sobą również psychologiczno - socjologiczne konsekwencje, które dotykają osoby najmniej zaangażowane w całe zdarzenie.
Ze względu na zgłębienie tematu integracji pofuzyjnej, książka ta będzie interesującą lekturą dla osób, na których spoczywa obowiązek zespojenia świeżo połączonych organizacji. Natomiast studenci i wykładowcy znajdą podczas lektury tej pozycji ciekawe analizy teoretyczne, w pełni wyczerpujące bogaty temat fuzji i przejęć.

Spis treści

Wstęp
1. Wprowadzenie do tematyki fuzji i przejęć
1.1. Fuzje i przejęcia - systematyka pojęć
1.2. Fuzja jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa
1.3. Klasyfikacja rodzajów powiązań między firmami
1.4. Cele i motywy połączeń firmowych
1.5. Analiza historyczna rynku fuzji i przejęć
1.6. Charakterystyka współczesnego rynku fuzji i przejęć
2. Przygotowanie transakcji
2.1. Fazy fuzji
2.2. Uczestnicy procesu transakcyjnego
2.3. Rozwiązania organizacyjne dotyczące transakcji
2.4. Konsultanci zewnętrzni a fuzja
2.5. Klimat przejęcia
3. Zarządzanie procesem fuzji
3.1. Planowanie strategiczne a fuzja
3.2. Modele integracji po fuzji
3.3. Transformacja po fuzji
3.4. Wprowadzanie zmian w firmie
3.5. Pierwsze 100 dni
4. Psychologiczne aspekty łączenia firm
4.1. Emocje towarzyszące połączeniom firmowym
4.2. Merger syndrom
4.3. Potrzeby informacyjne pracowników
4.4. Ludzie a zmiana
4.5. My kontra oni
5. Zarządzanie zasobami ludzkimi po połączeniu
5.1. Strategia zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście fuzji
5.2. Zatrzymanie kluczowych pracowników po fuzji
5.3. Obsadzanie stanowisk w nowo powstałej firmie
5.4. Zwalnianie pracowników
5.5. Rola zarządu i kadry kierowniczej w okresie scalania firm
6. Integracja pofuzyjna - planowanie i realizacja
6.1. Integracja jako proces
6.2. Integracja działalności operacyjnej
6.3. Integracja międzyludzka
6.4. Integracja w czasie
6.5. Rola i zadania menedżera integracji i zespołów integracyjnych
7. Komunikacja w czasie fuzji i przejęć
7.1. Funkcja i fazy komunikacji w procesie łączenia firm
7.2. Analiza otoczenia i grupy docelowe strategii komunikacji
7.3. Planowanie i warunki skutecznej komunikacji
7.4. Ogłoszenie fuzji
7.5. System komunikacji wewnętrznej po fuzji
8. Kultura organizacyjna po połączeniu
8.1. Istota i elementy składowe kultury organizacyjnej
8.2. Klasyfikacja i metody identyfikacji kultury organizacyjnej
8.3. Dynamika kultury organizacyjnej
8.4. Zarządzanie kulturą organizacyjną połączonych przedsiębiorstw
8.5. Zmiana kultury organizacyjnej po fuzji - metody i narzędzia
8.6. Różnice kulturowe jako bariera integracji i przyczyna niepowodzenia fuzji
9. Warunki (nie)powodzenia fuzji i przejęć
9.1. Kryteria oceny fuzji i przejęć
9.2. Bariery powodzenia
9.3. Czynniki sukcesu
Bibliografia

Rodzaj towaruKsiążka


Nie wiesz ile zapłacisz za wysyłkę kilku produktów z różnych aukcji?

Ważne informacje

Chcąc dowiedzieć się więcej o danych warunkach kliknij na podpunkt...

Uwaga!

Zarówno w kierowanej do nas korespondencji, jak i przy wpłacie na konto zawsze podpisuj się swoją nazwą użytkownika Allegro
 
Pamiętaj!
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie za pobraniem wypełnij formularz opcji dostawy!

Prosimy o wypełnienie danych do FV w formularzu opcji dostawy lub przesłanie e-mail z danymi niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Jeśli adres wysyłki odbiega od przekazanego nam przez Allegro prosimy o wypełnienie po zakupie formularza opcji dostawy lub przesłanie e-mail niezwłoczne po dokonaniu zakupu.

Wysyłka następuje zazwyczaj w tym samym lub w następnym dniu roboczym od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem, lecz zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia realizacji do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub przesłania prośby o realizację za pobraniem.

Uwaga! Przed złożeniem zamówienia: Jeśli zależy Ci na czasie, zawsze możesz zapytać telefonicznie, poprzez gg lub skype o najszybszy możliwy termin realizacji zamówienia.