Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Future Learning System. Drama... [nowa]

15-05-2014, 19:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4244874473
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-06-2014 19:43:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70% Promocje -50% Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Future Learning System. Drama w nauczaniu języka angielskiego. Perspektywa psychopedagogiczna
Alicja Gałązka

Future Learning System. Drama w nauczaniu języka angielskiego. Perspektywa psychopedagogiczna
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2123-3
  • liczba stron: 384
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Rok wydania: 2013
  • Opis

    Książka opisuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS),która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej, niedyrektywnej pedagogiki, podkreślającej potrzeby uczącego się, jego zainteresowania oraz autonomię. FLSto zintegrowane podejście holistyczne do nauczania języka obcego, które umożliwia odpowiednie zindywidualizowanie technik kształcenia, zgodnie z potrzebami, zainteresowaniami i oczekiwaniami uczniów, co jest niezwykle ważne zwłaszcza w uczeniu osób dorosłych. Swoistą dyrektywą dydaktyczną jest przyjęcie założenia, że zdolności do przyswajania języka obcego (a również wszelkie inne zdolności) można rozwijać, aktywizując obie półkule mózgowe oraz różne rodzaje inteligencji wielorakiej. FLSto metoda oparta głównie na dramie kreatywnej, wykorzystującej w pełni potencjał słuchacza, jego osobowość oraz indywidualne preferencje do uczenia się, rozwijająca wszystkie typy inteligencji oraz integrująca obydwie półkule mózgowe.
    Publikacja adresowana jest do nauczycieli języków obcych oraz do wszystkich teoretyków oraz praktyków poszukujących empirycznych dowodów na szczególną wyjątkowość dramy jako kreatywnej alternatywy edukacyjnej.
    Alicja Gałązka, doktor nauk humanistycznych, adiunkt na Uniwersytecie Śląskim. Od kilkunastu lat prowadzi badania oraz praktyczne warsztaty z zakresu dramy, bierze udział w licznych projektach dramowych w kraju i za granicą. Specjalizuje się w problematyce wykorzystywania dramy w glottodydaktyce, opracowała własną metodę nauczania języków obcych FLS, opartą na dramie kreatywnej. Autorka licznych publikacji w tym zakresie, kilkudziesięciu artykułów, monografii Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce (2008), redaktor prac zbiorowych: Drama for learning and creativity (2010), Między twórczością a literaturą (2010). [20.05.12][R]

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa