Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Future Learning System. Drama... [nowa]

16-05-2014, 1:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.50 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157838400
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-05-2014 01:22:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Future Learning System. Drama w nauczaniu języka angielskiego. Perspektywa psychopedagogiczna

Alicja Gałązka

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2123-3
  • liczba stron: 384
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Rok wydania: 2013
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka opisuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS),która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej, niedyrektywnej pedagogiki, podkreślającej potrzeby uczącego się, jego zainteresowania oraz autonomię. FLSto zintegrowane podejście holistyczne do nauczania języka obcego, które umożliwia odpowiednie zindywidualizowanie technik kształcenia, zgodnie z potrzebami, zainteresowaniami i oczekiwaniami uczniów, co jest niezwykle ważne zwłaszcza w uczeniu osób dorosłych. Swoistą dyrektywą dydaktyczną jest przyjęcie założenia, że zdolności do przyswajania języka obcego (a również wszelkie inne zdolności) można rozwijać, aktywizując obie półkule mózgowe oraz różne rodzaje inteligencji wielorakiej. FLSto metoda oparta głównie na dramie kreatywnej, wykorzystującej w pełni potencjał słuchacza, jego osobowość oraz indywidualne preferencje do uczenia się, rozwijająca wszystkie typy inteligencji oraz integrująca obydwie półkule mózgowe.
    Publikacja adresowana jest do nauczycieli języków obcych oraz do wszystkich teoretyków oraz praktyków poszukujących empirycznych dowodów na szczególną wyjątkowość dramy jako kreatywnej alternatywy edukacyjnej.
    Alicja Gałązka, doktor nauk humanistycznych, adiunkt na Uniwersytecie Śląskim. Od kilkunastu lat prowadzi badania oraz praktyczne warsztaty z zakresu dramy, bierze udział w licznych projektach dramowych w kraju i za granicą. Specjalizuje się w problematyce wykorzystywania dramy w glottodydaktyce, opracowała własną metodę nauczania języków obcych FLS, opartą na dramie kreatywnej. Autorka licznych publikacji w tym zakresie, kilkudziesięciu artykułów, monografii Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce (2008), redaktor prac zbiorowych: Drama for learning and creativity (2010), Między twórczością a literaturą (2010). [20.05.12][R]


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.