Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FUNDAMENTALS OF BRANDING Melissa Davis

25-10-2014, 23:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 199.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643289463
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-10-2014 23:34:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03739, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40995, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06011, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57100, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02351, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03739, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40995, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06011, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57100, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02351

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Fundamentals of Branding

FUNDAMENTALS OF BRANDING Melissa Davis

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Melissa Davis
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 12 Oct 2009
Dimensions: 20 x 1.6 x 23 cm
Format: Paperback
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: B94AC7C981

 

 

''The Fundamentals of Branding'' introduces readers to the basic principles behind the creation and development of successful brands. This book is designed to give readers a broad understanding of the key stages and methodologies adopted in the brand development process, illustrated by interviews with major industry professionals.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 BUILD A BRAND IN 30 DAYS Simon Middleton

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 THE FUNDAMENTALS OF CREATIVE ADVERTISING Mahon