Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Foresight w turystyce Bariery - ebook PDF

20-01-2012, 1:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46.50 zł     
Użytkownik Virtualo
numer aukcji: 2046167356
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 11   
Koniec: 20-01-2012 01:48:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ebook - Książka PDF

Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju

Krzysztof Borodako

Format:   Adobe Digital Editions  
Liczba stron:256
Rozmiar:2,4 MB
ISBN:978-83-[zasłonięte]-3100-3
ISBN druk.:978-83-[zasłonięte]-3099-0
Rok wydania:2011
Wydawnictwo:C. H. Beck
Kategoria:Inne
 
Darmowy fragment
Cena Virtualo: 46,55
Cena wersji druk.: 49,00 zł
Zabezpieczenie:Adobe Digital Editions
Użytkowanie:na 6 urządzeniach + 1/rok
Drukowanie:brak
Kopiowanie:brak

Opis

Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów.

Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych – zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.

Autor książki poruszył istotne kwestie teoretyczne, które następnie zweryfikował własnymi badaniami. Wstępnie przedstawił pojęcie foresightu i wybrane metodyki oraz wyjaśnił rolę foresightu w branży turystycznej. Zwrócił uwagę na rosnące znaczenie planowania strategicznego w przedsiębiorstwie turystycznym, innowacji w produktach turystycznych oraz współpracy w sieciach turystycznych. (...) poruszone przez niego tematy dają Czytelnikowi kompleksowy obraz o potencjale zastosowania foresightu w tej branży. Przez to książka jest inspirującym źródłem informacji dla tych, którzy inicjują procesy kreacji innowacyjnych ofert turystycznych.

Luk Palmen, Prezes InnoCo

Praca stanowi bardzo klarowną analizę niezbędności myślenia o przyszłości w sferze usług, koncentrując się szczegółowo na sektorze turystyki. (...) Wychodząc od oceny znaczenia usług w gospodarce opartej na wiedzy, poprzez zwiększające się ciągle znaczenie sektora turystyki, wprowadza umiejętnie pojęcia i metodologię foresightu, rysując od razu gotowy niemal schemat przeprowadzenia procesu foresightu dla określonego regionu czy innego podmiotu zainteresowanego tą problematyką. W tym sensie książka stanowi zarówno bardzo wnikliwą teoretyczną analizę problematyki foresightu w turystyce, jak i bardzo praktyczny opis rekomendowanego do przeprowadzenia przez autora procesu. (...) Autor świadomy najważniejszych ograniczeń, jakie niesie realizacja foresightów w Polsce, czyli problemów z włączeniem do udziału w procesie zainteresowanych, wiarygodnych i kompetentnych przedstawicieli wszystkich najważniejszych interesariuszy, empirycznie sprawdzał siłę tych ograniczeń w przypadku ewentualnej realizacji foresightu w turystyce w województwie małopolskim.

Jerzy Głuszyński, Prezes TNS Pentor

Książka kierowana jest przede wszystkim do pracowników naukowych i studentów szkół wyższych na kierunkach turystycznych, zarządzania i ekonomicznych. Zawartość merytoryczna może być cenna również dla organizatorów i uczestników projektów foresightowych: przedsiębiorców, menedżerów, przedstawicieli administracji i samorządów terytorialnych – zajmujących się kreowaniem rozwoju społeczno-gospodarczego regionów, w tym szczególnie branży turystycznej.

Księgarnia Internetowa Virtualo

to nowoczesna księgarnia internetowa, która oferuje bezpieczny i szeroki dostęp do książek w formie cyfrowej (ebooki, audiobooki). Ich zakup i dostawa następuje tylko za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawane książki elektroniczne nie posiadają tradycyjnych nośników (papier, CD, DVD, itp.), są ekologiczne.

Oferowane w naszej księgarni książki są tańsze od tradycyjnych wydań do 90%. Koszty druku, tłoczenia płyt i transportu są wyeliminowane.

Nie czekasz na dostawę, produkty otrzymujesz zaraz po dokonaniu zapłaty.

Mamy nadzieję, że odkryjecie tu Państwo nowe oblicze swoich ulubionych książek.

Pomoc
tel.:+48 22 [zasłonięte] 27
(pn.-pt. 900-1700)
Po zakupie

Kwotę 46,55 zł prosimy przelać na nasze konto w RBS Bank 66 1670 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040039 [zasłonięte] 914105.
W tytule przelewu należy umieścić numer aukcji oraz nick z allegro.

Klientom, którzy mają powyżej 6 punktów, czyli począwszy od oznaczenia gwiazdką: udostępniamy książkę bezpośrednio po licytacji (automat 24 godz., 7 dni w tyg.).

Książka będzie dostępna na stronie Virtualo.pl, poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”. Login i hasło przesyłamy e-mailem. Książkę można pobrać w formacie PDF lub czytać ONLINE.

Oferowane przez nas książki są chronione prawem autorskim
i sprzedawane zgodnie z umową z wydawcą.

Zapraszamy do zakupu!

*Adobe Digital Editions jest bezpłatną aplikacją firmy Adobe umożliwiającą czytanie ebooków (PDF i EPUB) chronionych DRM. Wszystkie ebooki od Virtualo zabezpieczone są DRMem. Aby móc je odczytywać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (komputerze, laptopie, czytniku itd.) należy pobrać ww. program ze strony Adobe.