Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ford Explorer 4.0 2003 LPG doinwestowany

10-05-2014, 12:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 000 zł     
Użytkownik glupiatko
numer aukcji: 4170476788
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 829   
Koniec: 10-05-2014 12:00:00

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 154434
Pojemność silnika (cm3): 3996
Moc silnika (KM): 201
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ford Explorer XLT

  • rocznik 2003
  • przebieg 154 434 mil (w ciągłej eksploatacji)
  • pochodzenie: IL, USA
  • silnik 4.0 L V6 201 KM
  • instalacja gazowa
  • VIN 1FMZU73K13ZB54360
  • bezwypadkowy

  • 7 miejsc (trzy rzędy siedzeń)
  • Opony całoroczne Goodrich All Terain (2011)
  • automatyczna skrzynia biegów
  • ABS + automatyczne dołączanie 4x4 w czasie poślizgu
  • 4x4 (4WD) w pełni sprawny układ napędowy z reduktorem załączanym elektronicznie
  • czujnik parkowania
  • 2x airbag
  • Szyberdach elektryczny
  • Klimatyzacja
  • elektryczne szyby (wszystkie)
  • elektryczne lusterka
  • klapa tylna dzielona (otwierana także sama szyba)
  • radio CD z modułem MP3/Iphone
  • przednie i tylne światła przeciwmgłowe
  • hak holowniczy
  • światła dzienne Philips
  • stan bardzo dobry
  • generalne czyszczenie wnętrza z praniem i odkażaniem kwiecień 2014
  • ubezpieczenie: 03/2015
  • przegląd: 07/2014

Samochód jest w ciągłej eksploatacji. Kupiłem go w 2010 r. od pośrednika, który sprowadził go do Polski.

W czasie eksploatacji doinwestowany łącznie na 20.000 zł. Posiadam raport Car Fax potwierdzający historię samochodu w USA oraz własną książkę serwisową, która prowadziłem od początku użytkowania. Na większość napraw i ulepszeń posiadam rachunki lub inne potwierdzenia.

Samochód na bieżąco serwisowany, ostatnio (luty-kwiecień 2014) wymieniona znaczna ilość elementów zawieszenia, sprawdzona zbieżność (odchylenia na poziomie jedynie kilku sekund), klocki hamulcowe przód i tył.

Samochód nie miał żadnych stłuczek ani wypadków.

Malowana była maska, ponieważ założony na niej deflektor kamieni spowodował zbieranie się wody u brzegu i odpadanie lakieru. Posiadam zdjęcia.

Samochód nie posiada żadnych ukrytych wad. Jest na bieżąco używany i bardzo troskliwie konserwowany. Cała historia usterek jaka mu się zdarzyła jest opisana wraz z datą, kosztem i miejscem naprawy. Od 2010 do 2013 roku prowadziłem ewidencję przebiegu (tankowań), potem już nie była dla mnie konieczna, więc zaniechałem.

Auto nie jeździło w terenie wyczynowo, ale też były mu stawiane różne wyzwania w bieżącej eksploatacji (trudne podjazdy, krawężniki itp.).

Wymieniany olej w skrzyni biegów.

Z samochodem przekazuję cały segregator dokumentów, jaki mam. Mam oryginalne materiały od dealera w USA.

Oczywiście samochód posiada wady i dlatego krótki ich zbiór poniżej:

  • według serwisu, w którym od dłuższego czasu serwisuję samochód, katalizator jest już słabej jakości co powoduje czasami zapalenie kontrolki CHECK ENGINE;
  • w toku eksploatacji zużył się alternator, został wymieniony na alternator z policyjnej wersji Explorera, która czasami podaje błąd do komputera – działanie jest prawidłowe, chodzi o niezgodność w komunikacji;
  • drobne defekty lakieru
  • rozpoczynający się luz w przekładni kierowniczej
  • przy jednym z precyzyjnych parkowań w mieście maszt znaku drogowego najechał na podest w samochodzie (nie odwrotnie ;-) powodując wgłębienie,
  • tylne tuleje wkrótce do wymiany

Samochód jest do obejrzenia w każdej chwili w Krakowie, jeśli chodzi o inne miejsca w Polsce, to podróżuję całkiem często zazwyczaj do Warszawy, Katowic i Poznania, czasami Gdańska, trzeba się tylko wcześniej omówić.

Telefon kontaktowy: 502-[zasłonięte]-430