Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Flash CS3 PL. Multimedialny trener

19-01-2012, 21:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 88.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999151366
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 01:38:13
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Flash CS3 PL. Multimedialny trener

AGI Creative Team, Fred Gerantabee

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1461-5
  • liczba stron: 456
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: O'Reilly
  • wymiary: 170 x 230 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-03
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Trening czyni mistrza - poznaj możliwości programu Flash CS3 z pomocą swojego osobistego instruktora
    • Jak tworzyć i przekształcać grafikę, aby wykorzystać ją do animacji?
    • Jak rozmieścić animacje na wielu warstwach?
    • Jak dodawać dźwięk do filmu?

    Flash CS3 Professional jest najbardziej zaawansowanym środowiskiem do tworzenia rozbudowanych i interaktywnych filmów na potrzeby stron WWW. Jeśli kiedykolwiek pomyślałeś o stworzeniu choćby najprostszej animacji, teraz nadszedł właściwy moment. Flash CS3 oferuje Ci bowiem przemyślany zestaw narzędzi rysowniczych, a w nim zaprojektowane od nowa narzędzie Pióro, teraz łatwiejsze w obsłudze i bardziej elastyczne. Dzięki tej zmianie praca w programie stała się znacznie prostsza, a przy tym bardziej profesjonalna. Ponadto masz teraz do dyspozycji swojego osobistego multimedialnego trenera, z którym nauka tego programu będzie przyjemna i naprawdę szybka!

    Oto Twój indywidualny kurs - "Flash CS3 PL. Multimedialny trener". Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha. Szczegółowe instrukcje, przygotowane przez profesjonalistów, pozwolą Ci bez trudu wykonywać wszystkie ćwiczenia. Korzystając z książki oraz dołączonych do niej materiałów wideo, nauczysz się m.in. posługiwać narzędziami rysowniczymi, tworzyć i modyfikować grafikę, przygotowywać pliki dźwiękowe i - co najważniejsze - wykorzystać to wszystko do stworzenia własnej, profesjonalnej animacji.
    • Nowości w programie Adobe Flash CS3
    • Praca z narzędziami rysowniczymi
    • Modyfikowanie i przekształcanie grafiki
    • Symbole i biblioteka
    • Tworzenie animacji
    • Personalizowanie Flasha
    • Praca z importowanymi plikami
    • Podstawy języka ActionScript
    • Tworzenie symboli przycisków
    • Dodawanie dźwięku do filmów
    • Publikowanie filmu Flasha
    Ujarzmij fascynujące możliwości Flasha CS3,trenując u boku osobistego, multimedialnego trenera!


    Wstęp
    • Seria "Multimedialny trener" (15)
    • Warunki wstępne (15)
      • Wymagania systemowe (15)
      • Wymagania systemowe dla programu Adobe Flash CS3 Professional (15)
    • Uruchamianie programu Adobe Flash CS3 Professional (16)
    • Czcionki (17)
    • Przywracanie domyślnej przestrzeni roboczej Flasha (17)
    • Kopiowanie plików z lekcjami (17)
    • Filmy instruktażowe (18)
      • Przygotowania do oglądania filmów (18)
      • Odtwarzanie filmów instruktażowych (19)
    • Dodatkowe źródła wiedzy (20)
    • Obrazy i animacje wykorzystane w książce (20)

    Lekcja 1. Co nowego w programie Adobe Flash CS3?
    • Przygotowania do lekcji (21)
    • Usprawnione narzędzia rysownicze (22)
    • Kopiowanie i wklejanie ruchu (23)
      • Kopiowanie i wklejanie ruchu jako skryptu ActionScript 3.0 (24)
    • Nowe możliwości importowania z programów Illustrator i Photoshop (25)
    • Większe możliwości importowania i eksportowania filmów wideo (26)
      • Język ActionScript 3.0 i Flash Player 9 (27)
    • Program Adobe Device Central (29)
    • Wspólny interfejs pakietu Adobe Creative Suite 3 (29)
      • Do dzieła! (30)

    Lekcja 2. Szybki start we Flashu CS3
    • Przygotowania do lekcji (31)
    • Czym jest Flash? (32)
      • Odtwarzacz Flash Player (34)
    • Typy plików Flasha (35)
    • Tworzenie nowego dokumentu (36)
      • Ustawianie właściwości nowego dokumentu (37)
      • Zapisywanie dokumentu Flasha (38)
      • Otwieranie dokumentów (40)
    • Przestrzeń robocza Flasha (41)
      • Stół montażowy i obszar roboczy (41)
      • Panel Narzędzia (42)
      • Panel Inspektor właściwości (44)
      • Panele i grupy paneli (47)
      • Oś czasu (49)
    • Posługiwanie się narzędziami Flasha (52)
      • Korzystanie z narzędzi zaznaczania i rysowniczych (52)
      • Korzystanie z narzędzi związanych z kolorami i gradientami (56)
      • Tworzenie animacji (58)
      • Kopiowanie i wklejanie ruchu (60)
    • Korzystanie z pomocy (62)
      • Fora internetowe (62)
    • Co dalej? (63)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (63)
    • Sprawdzian (63)

    Lekcja 3. Praca z narzędziami rysowniczymi
    • Przygotowania do lekcji (65)
    • Rysowanie we Flashu (66)
      • Korzystanie z trybu scalania (66)
      • Otwieranie gotowego pliku (66)
    • Rysowanie kształtów (67)
      • Usuwanie zbędnych obrysów (69)
    • Korzystanie z narzędzia Owal pierwotny (71)
    • Klonowanie kształtu (74)
    • Zamiana rysunku na symbol (74)
    • Tworzenie automatycznej animacji ruchu (75)
    • Korzystanie z trybu rysowania obiektów (77)
      • Narzędzie Gwiazda-Wielokąt (77)
      • Rysowanie prostokątnych kształtów (78)
    • Zmiana kolejności wyświetlania obiektów (81)
    • Edytowanie obiektu rysunkowego (81)
    • Umieszczanie tekstu (83)
    • Dodawanie obrysu do tekstu (85)
    • Różnice między grafiką wektorową a rastrową (88)
    • Tworzenie grafiki na bazie zaimportowanego obrazu (88)
    • Importowanie grafiki rastrowej (88)
    • Rysowanie za pomocą narzędzi Ołówek, Linia i Pióro (90)
      • Korzystanie z narzędzia Ołówek (90)
    • Dostosowywanie ustawień rysowania (92)
    • Korzystanie z narzędzia Linia (95)
    • Korzystanie z narzędzia Pióro (97)
    • Ćwiczenia z krzywymi (98)
    • Tworzenie krzywych za pomocą narzędzia Pióro (99)
    • Tworzenie krzywych z wierzchołkami (100)
    • Rysowanie żaglówki (102)
    • Tworzenie kształtów żagla (105)
    • Definiowanie własnych kolorów (105)
      • Wypełnianie kształtów kolorem (107)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (107)
    • Sprawdzian (108)

    Lekcja 4. Modyfikowanie i przekształcanie grafiki
    • Przygotowania do lekcji (109)
      • Projekt (110)
    • Grupowanie i układanie elementów graficznych (110)
      • Grupowanie i rozdzielanie grup (110)
      • Układanie zgrupowanych elementów (112)
    • Przekształcanie grafiki (114)
      • Narzędzie Przekształcenie swobodne (114)
      • Podmenu Przekształć (116)
      • Panel Przekształć (118)
    • Modyfikowanie koloru wypełnienia i obrysu (120)
      • Praca z gradientami (120)
      • Przekształcanie gradientów (123)
      • Tworzenie złożonych gradientów (125)
      • Modyfikowanie kolorów gradientu (126)
      • Dodawanie i modyfikowanie stylów oraz kolorów obrysu (129)
    • Pobieranie kolorów i stylów za pomocą narzędzia Kroplomierz (130)
      • Ujednolicanie kolorów i stylów grafiki oraz tekstu (130)
    • Zaawansowane zaznaczanie (131)
      • Narzędzie Lasso (131)
      • Ostatnie poprawki (132)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (135)
    • Sprawdzian (135)

    Lekcja 5. Symbole i biblioteka
    • Przygotowania do lekcji (137)
      • Projekt (138)
    • Czym są symbole? (138)
    • Rzut oka na panel Biblioteka (139)
    • Tworzenie symboli (140)
      • Konwertowanie grafiki na symbol (140)
      • Tworzenie pustych symboli (145)
    • Tworzenie ilustracji z wykorzystaniem instancji (147)
      • Rozmieszczanie i przyciąganie instancji symboli (147)
      • Edytowanie i powielanie symboli (150)
      • Edytowanie symboli w panelu Biblioteka (150)
      • Edytowanie symboli bezpośrednio na stole montażowym (152)
      • Modyfikowanie pojedynczych instancji symbolu (153)
      • Modyfikowanie koloru instancji (154)
      • Urozmaicanie tła (155)
      • Powielanie symboli (156)
    • Dodawanie do banera grafiki i tekstu (158)
    • Zamiana symboli (161)
    • Zarządzanie biblioteką (163)
      • Umieszczanie symboli w folderach (165)
      • Polecenie Przenieś do nowego folderu (166)
      • Usuwanie elementów z biblioteki (168)
      • Wybór widoku biblioteki (169)
    • Podsumowanie (170)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (170)
    • Sprawdzian (170)

    Lekcja 6. Tworzenie prostych animacji
    • Przygotowania do lekcji (171)
      • Projekt (172)
    • Rzut oka na oś czasu (172)
    • Importowanie biblioteki (174)
    • Tworzenie animacji poklatkowej (175)
      • Dostosowywanie panelu Oś czasu (175)
      • Pierwszy krok animacji - umieszczanie elementów (176)
      • Zwykłe klatki i klatki kluczowe (177)
      • Klatki kluczowe (179)
      • Zmiana dynamiki i obrót (180)
    • Polecenie Testuj film (182)
    • Animacja poklatkowa kontra automatyczna (183)
      • Synchronizacja i tryb przenikania (183)
      • Łączenie automatycznej animacji z animacją poklatkową (185)
    • Przekształcanie grafiki (187)
    • Usprawnianie pracy (188)
    • Linie prowadzące ruch (190)
    • Ostatnie etapy animacji (193)
      • Kończenie animacji ludzika (194)
      • Logo dogania ludzika (195)
      • Animowanie koloru (197)
      • Animowanie tekstu (198)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (200)
    • Sprawdzian (200)

    Lekcja 7. Zaawansowane animacje
    • Przygotowania do lekcji (201)
      • Projekt (202)
    • Tworzenie automatycznych animacji kształtu (202)
    • Poprawianie animacji za pomocą punktów zmiany kształtu (206)
      • Umieszczanie punktów zmiany kształtu (206)
    • Rozmieszczanie animacji na wielu warstwach (210)
      • Wiele warstw dla wielu ryb (211)
      • Dodawanie rysunku oczu (213)
      • Zmiana kolejności warstw (215)
      • Wyświetlanie warstw jako konturów (216)
      • Porządkowanie warstw za pomocą folderów (217)
    • Edytowanie wielu klatek na raz (219)
    • Tworzenie masek (221)
      • Tworzenie animowanych masek (224)
    • Kopiowanie i wklejanie animacji (225)
      • Polecenie Wklej ruch specjalnie (228)
    • Przemieszczanie, rozszerzanie i odwracanie animacji (230)
      • Zwiększanie długości animacji (230)
      • Kopiowanie i odwracanie animacji (231)
    • Podsumowanie (233)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (234)
    • Sprawdzian (234)

    Lekcja 8. Personalizowanie Flasha
    • Przygotowania do lekcji (235)
    • Personalizowanie układu przestrzeni roboczej (236)
      • Otwieranie ukończonego pliku (236)
    • Praca z panelami (237)
      • Układanie na stosie, zwijanie i zapisywanie paneli (240)
    • Zarządzanie przestrzeniami roboczymi (243)
    • Ustawianie preferencji (245)
    • Skróty klawiaturowe (248)
    • Wizualne narzędzia pomocnicze (252)
      • Linijki i linie pomocnicze (252)
      • Warstwy pomocnicze (257)
    • Zaawansowane wyrównywanie (261)
      • Poprawianie wyrównanych obiektów (265)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (267)
    • Sprawdzian (267)

    Lekcja 9. Praca z importowanymi plikami
    • Przygotowania do lekcji (269)
      • Projekt (270)
    • Formaty importowanych plików (270)
    • Importowanie nieruchomych obrazów (272)
      • Ukończony projekt (272)
      • Importowanie obrazów bitmapowych (272)
    • Dodawanie tekstu (276)
      • Zamiana importowanych plików (278)
    • Modyfikowanie zaimportowanych obrazów (279)
      • Uaktualnianie zaimportowanych plików (282)
    • Importowanie plików Photoshopa (283)
      • Importowanie pliku Photoshopa złożonego z warstw (283)
    • Importowanie rysunków z Illustratora (288)
      • Animowanie nietoperza (291)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (293)
    • Sprawdzian (293)

    Lekcja 10. Podstawy języka ActionScript
    • Przygotowania do lekcji (295)
      • Projekt (296)
      • Plik dołączony do lekcji (296)
    • Czym jest ActionScript? (297)
      • Którą wersję wybrać - ActionScript 2.0 czy 3.0? (297)
      • Ważna uwaga dotycząca ustawień publikowania (298)
    • Korzystanie z panelu Operacje (299)
      • Standardowy tryb wprowadzania skryptów (299)
      • Korzystanie z kreatora skryptu (300)
      • Dodawanie i usuwanie operacji (300)
    • Dodawanie operacji do klatek (301)
      • Wykorzystanie operacji stop() (301)
      • Wykorzystanie operacji goto do przemieszczania się po osi czasu (303)
    • Przechodzenie do etykiet klatek (308)
      • Etykiety klatek kontra numery klatek (308)
    • Podsumowanie (311)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (312)
    • Sprawdzian (312)

    Lekcja 11. Tworzenie symboli przycisków
    • Przygotowania do lekcji (313)
      • Projekt (314)
    • Praca z symbolami przycisków (314)
      • Tworzenie przycisków (315)
      • Dodawanie tekstu do przycisków (318)
      • Powielanie i modyfikowanie przycisków (320)
      • Rozmieszczanie przycisków na stole montażowym (321)
      • Testowanie przycisków (322)
      • Tworzenie przycisków tekstowych (323)
    • Nawigowanie we Flashu (326)
      • Planowanie nawigacji (326)
      • Przygotowanie docelowych miejsc (327)
    • Porządkowanie osi czasu (329)
    • Przygotowanie miejsca na nową zawartość (329)
      • Dodawanie zawartości do klatek (331)
    • Tworzenie sekcji Usługi (332)
    • Tworzenie etykiet klatek na potrzeby skryptów (333)
    • Skrypty ActionScript: detektory zdarzeń i funkcje (335)
      • Dodawanie skryptów do przycisków (335)
      • Zdarzenia (335)
      • Dodawanie operacji stop() (336)
      • Łączenie przycisków z odpowiednimi klatkami (338)
      • Łączenie przycisków ze stroną internetową (341)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (343)
    • Sprawdzian (343)

    Lekcja 12. Dodawanie dźwięku do filmów
    • Przygotowania do lekcji (345)
      • Projekt (346)
    • Przygotowywanie plików dźwiękowych na potrzeby Flasha (346)
      • Częstotliwość próbkowania i głębia bitowa (347)
      • Edytowanie plików audio (348)
      • Mono czy stereo (349)
      • Formaty plików audio (349)
    • Importowanie dźwięków (350)
    • Umieszczanie dźwięków na osi czasu (352)
      • Dodawanie dźwięku do pokazu slajdów (352)
      • Dodawanie pozostałych ścieżek dźwiękowych (353)
    • Dodawanie efektów dźwiękowych do przycisków (355)
      • Umieszczanie dźwięków typu Zdarzenie w klatkach przycisku (355)
    • Sterowanie dźwiękami (357)
      • Wprowadzanie operacji stopAllSounds() (357)
    • Edytowanie dźwięków (359)
      • Przycinanie dźwięku (361)
      • Powtarzanie i zapętlanie dźwięków (363)
      • Zapętlanie dźwięków (363)
    • Dodatkowe metody synchronizacji - Uruchom i Zatrzymaj (364)
      • Uruchamianie dźwięków (364)
      • Zatrzymywanie dźwięków (365)
    • Ustawienia publikowania dźwięku (367)
    • Podsumowanie (368)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (369)
    • Sprawdzian (369)

    Lekcja 13. Podstawy klipów filmowych
    • Przygotowania do lekcji (371)
      • Projekt (372)
    • Klipy filmowe (372)
    • Tworzenie klipów filmowych (373)
      • Kładzenie fundamentów - pierwszy klip filmowy (373)
      • Wyświetlanie podglądu klipu filmowego z poziomu głównej osi czasu (375)
      • Tworzenie kół samolotu (377)
      • Łączenie klipów filmowych z animacją na głównej osi czasu (379)
    • Zagnieżdżanie klipów filmowych (381)
    • Dodawanie do osi czasu klipów filmowych skryptów ActionScript (383)
      • Sterowanie odtwarzaniem klipu filmowego (383)
      • Drobne modyfikacje animacji śmigieł (385)
    • Animowanie klipów filmowych (387)
    • Dodawanie drugiej animacji (388)
    • Łączenie klipów filmowych w złożoną animację (389)
    • Dodawanie filtrów do klipów filmowych (391)
      • Korzystanie z panelu Filtry (392)
      • Tworzenie filtrów (393)
    • Podsumowanie (395)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (395)
    • Sprawdzian (395)

    Lekcja 14. Praca z wideo
    • Przygotowania do lekcji (397)
      • Projekt (398)
    • Wideo we Flashu - formaty i podstawy (398)
      • Wideo wewnętrzne kontra zewnętrzne (399)
    • Praca z osadzanym wideo (399)
      • Importowanie za pomocą kreatora importowania wideo (400)
      • Umieszczanie osadzanego wideo na osi czasu (406)
      • Tworzenie kontrolek dla osadzanego wideo (408)
      • Uaktualnianie i eksportowanie wideo (411)
    • Program profilujący przepustowość (412)
    • Praca z dołączanym wideo (413)
      • Importowanie dołączanego wideo (414)
      • Komponent FLVPlayback (418)
    • Program Flash Video Encoder (419)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (421)
    • Sprawdzian (421)

    Lekcja 15. Publikowanie filmu Flasha
    • Przygotowania do lekcji (423)
      • Projekt (424)
    • Proces publikowania (424)
    • Publikowanie na potrzeby stron internetowych (424)
      • Personalizowanie ustawień publikowania (425)
    • Publikowanie na potrzeby multimedialnych płyt (429)
      • Tworzenie projektora (429)
      • Tworzenie pełnoekranowego projektora (430)
    • Eksportowanie filmów (433)
    • Protokół FTP (435)
    • Program Adobe Device Central (435)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (438)
    • Sprawdzian (438)

    Skorowidz (439)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.